جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

چگونگی دریافت وام با سفته / کدام بانک ها وام با سفته می دهند؟

03 شهریور 1401
چگونگی دریافت وام با سفته / کدام بانک ها وام با سفته می دهند؟

به گزارش بانک اول بانک مرکزی از ابتدای سال ۱۴۰۱ بانک‌ها را موظف کرده است که از انواع وثایق جهت ضمانت وام استفاده نمایند. سفته، سیم کارت، سند ملکی، فیش حقوقی و… از انواع موارد ضمانت وام‌های بانکی در کشور می‌باشند. متاسفانه بانک‌ها هنوز ابلاغیه بانک مرکزی را اجرا نمی‌کنند اما به زودی وام یک روزه با سفته توسط بانک‌ها پرداخت می‌شود. در حال حاضر این وام توسط موسسات خصوصی در شهرهای مختلف پرداخت می‌شود.

کدام بانک با سفته وام می‌دهد؟

در حال حاضر بانک‌های آینده، رسالت، صادرات ایران، دی و صنعت و معدن وام با سفته پرداخت می‌کنند.

وام فوری بانک رسالت با سفته

جهت دریافت وام سفته بانک رسالت باید ابتدا وارد پیشخوان مجازی بانک رسالت شوید. سپس پس از ثبت نام و استعلام رتبه اعتباری می‌توانید درخواست وام بدون ضامن یا همان وام با سفته نمایید. توجه کنید دو ویژگی جهت دریافت وام فوری با سفته بانک رسالت مهم می‌باشد:

رتبه اعتباری خوب

میانگین حساب خوب

شرایط دریافت وام فوری بانک رسالت با سفته را مشاهده می‌نمایید:

مبلغ وام۱۰۰ میلیون تومان

مدت بازپرداخت۳۶ ماه

سود وام۲ الی ۴ درصد

اگر شرایط سپرده‌گذاری در بانک رسالت ندارید می‌توانید وام فوری ۱۰ میلیون تومانی و یا وام فوری ۲۰ میلیون تومانی بانک رسالت را دریافت نمایید. وام فوری بانک رسالت جهت خرید کالا بوده و می‌توانید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک، کالا خریداری نمایید.

وام فوری بانک آینده با سفته

بانک آینده نیز وام فوری با سفته پرداخت می‌کند. اما این وام سود بالایی دارد اما شما می‌توانید یک روزه وام با سفته دریافت نمایید. وام با سفته بانک آینده جهت خرید کالا بوده و با استفاده از رتبه اعتباری پرداخت می‌شود. جهت دریافت وام فوری بانک آینده باید به سایت لندو مراجعه کنید و جهت دریافت وام با ضمانت سفته درخواست دهید. شرایط دریافت وام فوری و با ضمانت سفته بانک آینده را مشاهده می‌کنید:

مبلغ وام۲۰ میلیون تومان

سود وامحدود ۲۱ درصد

مدت بازپرداخت۱۲ ماه

روش دریافت وام فوری با سفته در تهران

جهت دریافت وام فوری با سفته در تهران و یا وام فوری در کرج همان‌طور که  گفته شد باید به یکی از ۴ بانک رسالت، آینده، صادرات و یا صنعت و معدن مراجعه کنید. اگر کارمند دولت هستید و یا در یک شرکت خصوصی بزرگ کار می‌کنید دریافت وام بدون ضامن یا همان وام با سفته از بانکی که حقوق خود را دریافت می‌کنید آسان‌ترین راه دریافت وام با سفته می‌باشد.

 

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات