ﺳﻪشنبه, 4 اردیبهشت 1403 2024,April

واتس‌اپ روی این تلفن‌ها از کار می‌افتد! +جزئیات

13 شهریور 1401
واتس‌اپ روی این تلفن‌ها از کار می‌افتد! +جزئیات

به گزارش بانک اول واتس‌اپ در اواخر سال جاری میلادی یعنی در ماه اکتبر دیگر بر روی مدل‌های قدیمی‌تر آیفون اپل کار نخواهد کرد. به گزارش WABetaInfo، این نسخه‌ها شامل مدل‌های iOS ۱۰ و iOS ۱۱ هستند. واتس‌اپ قبل‌تر نیز برای کاربران آیفون در iOS ۱۰ و iOS ۱۱ هشدار صادر کرده بود.

 

 

چرا واتس‌اپ پشتیبانی از مدل‌های قدیمی را متوقف خواهد کرد؟

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان نوشت، شرکت واتس‌اپ، مانند اکثر برنامه‌ها، باید مرتباً برای همه تلفن‌ها و دستگاه‌هایی که پشتیبانی می‌کند، بهینه‌سازی‌های خاصی را ایجاد کند. به نظر می‌رسد تیم توسعه این شرکت تصمیم گرفته است تا انرژی خود را بر روی نسخه‌های نرم‌افزار و دستگاه‌های جدیدتر متمرکز کند.

کدام مدل‌های آیفون پشتیبانی نخواهند شد؟

با توجه به این که iOS ۱۶ به طور رسمی هفته آینده راه اندازی می‌شود و اکنون iOS ۱۴ و ۱۵ نسخه‌های محبوب‌تر آیفون هستند، بسیاری از نسخه‌های آیفون تحت تأثیر تصمیم واتس‌اپ قرار نخواهند گرفت؛ اما پشتیبانی مدل‌های iPhone ۵ و iPhone ۵S متوقف خواهد شد.

سایر کاربرانی که از نسخه‌های iOS ۱۰ و iOS ۱۱ استفاده می‌کنند نیز باید هر چه سریع‌تر گوشی خود را به‌روزرسانی کنند.

 

چگونه آیفون خود را آپدیت کنیم؟

اگر از iOS ۱۰ یا iOS ۱۱ استفاده می‌کنید و گوشی شما قابلیت به روز شدن را دارد، می‌توانید به Settings > General رفته و سپس روی گزینه Software Update ضربه بزنید تا به‌روزرسانی‌ها را بررسی کرده و دستگاه خود را به‌روزرسانی کنید.

اخبار مرتبط
سیدامیر سیاح رئیس مرکز مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار با اعلام این مطلب افزود: امیدواریم تا ۲۵ اردیبهشت یک میلیون و ۶۰۰ هزار مجوز کاغذی مانده در دست مردم در این مدت زمان باقی مانده به شناسه یکتا تبدیل شوند و شاهد تبدیل بیش از ۲ میلیون پروانه کاغذی اعم از صنفی و غیرصنفی در کشور به مجوز الکترونیکی یا شناسه یکتا باشیم.
اسعدی درباره پرداخت وام به زنان سرپرست خانوار گفت: سالانه به بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش، آموزش مهارت‌های کارآفرینی و کسب و کار، مهارت‌های زندگی، فنی و حرفه‌ای، آشنایی با قوانین کار و تأمین اجتماعی، اصول ایمنی در محیط کار، اطلاع‌رسانی و آگاه کردن خدمت گیرندگان از مزایای بیمه‌های تأمین اجتماعی و بازرگانی به تعداد قریب به ۱۲۰۰۰ نفر ارائه می‌گردد.
عایدی سرمایه حاصل از انتقال اوراق بهادار یا کالای مورد معامله در بهابازار (بورس)ها و بازارهای خارج از بهابازار (بورس) از قبیل صندوق‌های کالایی، صندوق‌های املاک و مستغلات و گواهی سپرده سکه طلا، مشمول مالیات موضوع این فصل نمی‌باشد
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موظف است حسب نیاز سازمان، اطلاعات ریز تراکنش‌های «ورودی به» و «خروجی از» هر حساب اعم از تجاری و غیرتجاری به تفکیک وجوه نقد و غیرنقد و نیز اطلاعات «بابت تراکنش» موضوع بند «ج» ماده (۱۰) این قانون را حداکثر ظرف ده روز پس از درخواست سازمان به‌صورت سامانه‌ای برای سازمان ارسال نماید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات