ﺳﻪشنبه, 4 اردیبهشت 1403 2024,April

اگر اتفاق خاصي در برجام نيفتد قيمت طلا در شرايط فعلي مي ماند

15 شهریور 1401
اگر اتفاق خاصي در برجام نيفتد قيمت طلا در شرايط فعلي مي ماند

به گزارش بانک اول ابراهيم محمدولي، رئيس سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: مدت هاست که با توجه به اخبار سياسي بيشتر پيرامون بحث برجام و آينده برجام، بازار از يک روند تقريبا آرام پيروي مي کند و روند رو به جلو دارد. اگر به آمار ۲۰ روز پيش نگاهي کنيم تغييرات زيادي در زمينه طلا و سکه نداشتيم.

وي ادامه داد: بر عکس گذشته که قيمت ها فاصله دار بود، تقريبا حدود ۲۰ روز الي يک ماهي است که تحت اخبار برجام بازار تقريبا ساکن است و حرکت هاي آنچناني را در بازار مشاهده نمي کنيم.

رئيس سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: با توجه به اين يک ماهه گذشته فکر مي کنم اين چند روز آينده هم قيمت ها در همين حدود باشد، مگر اينکه اتفاق خاصي در حوزه برجام اتفاق بيفتد/اتحادیه طلاوجواهرتهران

اخبار مرتبط
با اشاره به این نکته که پیش بینی وضعیت بازار ارز کار سخت و دشواری است، ادامه داد: در هفته‌های گذشته شاهد تغییرات قیمتی بوده‌ایم که عمده این تغییرات ریشه در مسائل سیاسی و خارجی داشت.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته افت ۸۹۶ هزار تومانی داشت و به ۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.
بالسینی در ادامه با اعلام تعداد کل قطعه سکه عرضه و معامله شده از سوی این مرکز اظهار کرد: در مجموعه طی ۱۰ جلسه حراج فوق الذکر تعداد ۳۱۰ هزار و ۸۶۸ قطعه سکه عرضه و تعداد ۱۱۷ هزار و ۷۴۲ قطعه سکه ربع، نیم و تمام سکه معامله و خریداری شده است.
عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران درباره پیش بینی قیمت طلا و سکه در روزهای آینده توضیحاتی داد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات