جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

طرح فروش اقساطی جک S3+ جدول

22 شهریور 1401
طرح فروش اقساطی جک  S3+ جدول

به گزارش بانک اول کرمان‌موتور قیمت مصوب جک S3 اتوماتیک را ۶۷۵ میلیون اعلام کرده، اما برای ترغیب مشتریان به خرید اقساطی، دو گزینه ۳۵۰ و ۴۰۰ میلیون تومانی را به‌عنوان رقم پیش‌پرداخت درنظر گرفته است. آن‌هایی که ۳۵۰ میلیون تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت به حساب کرمان‌موتر واریز می‌کنند، باید سه‌ماه یکبار تقریبا ۶۳ میلیون به‌عنوان اقساط بپردازند که بعد از یک سال و نیم قیمت نهایی جک S3 برای آن‌ها معادل ۷۴۸ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان محاسبه می‌شود. در طرح دوم رقم پیش‌پرداخت ۴۰۰ میلیون است، خریدار باید سه‌ماه یکبار نزدیک ۶۷ میلیون بابت اقساط کنار بگذارد و در نهایت چیزی نزدیک ۷۶۳ میلیون تومان بابت جک S3 اتوماتیک هزینه کند؛ یعنی نزدیک ۹۰ میلیون بیشتر از قیمت مصوب. در بازار آزاد جک S3 اتوماتیک مثل اغلب مدل‌های مونتاژی اختلاف قیمت زیادی با کارخانه ندارد.

شرایط فروش اقساطی جک S3

 فروش اقساطی جک S3 اتوماتیک شهریور امسال به دو شکل انجام می‌شود. متقاضیان خرید جک S3 اتوماتیک می‌توانند یکی از گزینه‌های ۳۵۰ و ۴۰۰ میلیون تومانی را به‌عنوان پیش‌پرداخت به حساب کرمان‌موتور واریز کنند که مدت و رقم اقساط برای هر کدام از آن‌ها متفاوت است. کسی که رقم ۳۵۰ میلیون تومان را به‌عنوان پیش‌پرداخت می‌دهد، باید ظرف ۱۸ ماه یعنی یک سال و نیم شش‌تا چک ۶۶ میلیون و ۴۲۰ هزار تومانی را با فاصله زمانی هر سه ماه یکبار پاس کند. به‌این ترتیب جمع اقساط به ۳۹۸ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان می‌رسد و با درنظر گرفتن رقم ۳۵۰ میلیونی ابتدایی، نهایتا چیزی حدود ۷۴۸ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان بپردازد. یعنی ۷۳ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان بیشتر از قیمت مصوب جک S3. حالا اگر متقاضی خرید جک S3 همان اول کار ۴۰۰ میلیون به‌عنوان پیش‌پرداخت بدهد، باید ظرف ۳۰ ماه، ۱۰‌تا قسط ۳۶ میلیون و ۲۷۰ هزار تومانی هم کنار بگذارد. به‌این ترتیب مجموع اقساط به ۳۶۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان می‌رسد و قیمت نهایی خودرو با احتساب پیش‌پرداخت ۴۰۰ میلیونی، برای خریدار ۷۶۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان محاسبه می‌شود. یعنی ۸۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بیشتر از قیمت مصوبی که کرمان‌موتور برای جک S3 اتومایتک تعیین کرده است. متقاضیان خرید جک S3 از طریق فروش اقساطی کرمان‌موتور می‌توانند یکی از رنگ‌های سفید، مشکی، آبی، قهوه‌ای، خاکستری یا نقره‌ای را انتخاب کنند و کرمان‌موتور موعد تحویل را سه ماه کاری درنظر گرفته است.

 
 

محاسبه اقساط جک S3 در طرح کرمان‌موتور

پیش‌پرداخت

مدت اقساط

مجموع اقساط

قیمت نهایی

۳۵۰ میلیون تومان

۱۸ ماهه (شش قسط)

۳۹۸ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان

۷۴۸ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان

۴۰۰ میلیون تومان

۳۰ ماهه (۱۰ قسط)

۳۶۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

۷۶۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

اخبار مرتبط
گارانتی خودرو در جهان قدمتی بیش از ۱۰۰ سال دارد و برای نخستین بار شرکت فورد در سال ۱۹۰۸ به منظور ادای احترام به حقوق مشتری و نشان دادن کیفیت خودروهای تولیدی، محصول فورد T را ۹ ماه گارانتی کرد. پس از آن به‌تدریج دیگر خودروسازان هم به بحث گارانتی خودرو ورود کردند و امروزه اغلب خودروسازان مطرح جهانی برای محصولات تولیدی خود خدمات پس از فروش گسترده‌ای ارائه می‌دهند.
در حال حاضر قیمت حواله های پژو پارس در بازار آزاد بین ۲۲۰ الی ۲۹۰ میلیون تومان اعلام می‌شود. خودرویی که بسیاری برای تحویل آن به مشکل خورده بودند حالا در بازار آزاد با قیمت های عجیب و غریب حواله‌هایش به فروش می‌رسد.
بک X۳ پرو دارای ظاهری زیبا با جزئیاتی مانند جلوپنجره با گرافیک عمودی، سپر جلو با ورودی هوای عریض، و چراغ‌های جلو و عقب زیبا است. ابعاد آن کوچک با فضای باری معادل ۴۰۰ لیتر است. از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۰۲ اسب‌بخار و گشتاور ۱۴۰ نیوتن‌متر استفاده می‌کند که با گیربکس CVT به چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد. مصرف سوخت این خودرو در هر صد کیلومتر به طور متوسط ۶.۱ لیتر است. کابین آن ساده و زیبا با داشبوردی با خطوط افقی و نمایشگر ایستاده است.
ایران‌خودرو شرایط فروش جدید پژو‌پارس در ۱۴۰۳ را اعلام کرد. همچنین شرایط فروش جدید آریزو ۶ نیز اعلام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات