پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

مسافران بلیت های خود را از سایت های رسمی خریداری کنند

07 مهر 1401
مسافران بلیت های خود را از سایت های رسمی خریداری کنند

به گزارش بانک اول حسام قربانعلی گفت: با بررسی و پیگیری های انجام شده متوجه شده ایم که وب سایت جعلی به نشانی https:ebookingiranair.ir با ثبت دامنه اصلی رسمی ایران ایر اقدام به فروش بلیت‌های این شرکت کرده است.

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران ایر با اشاره به انجام اقدامات قضایی برای مسدود سازی این سایت جعلی، گفت: از مسافران تقاضا داریم برای خرید بلیت از این شرکت هواپیمایی، فقط از وبسایت رسمی ایران ایر به آدرس https:ebooking.irinair.com اقدام کنند.

به گفته سخنگوی ایران ایر متاسفانه شبکه‌های مجازی و از جمله اینستاگرام صفحه‌های مجازی متعددی به نام این شرکت ایجاد شده است که مطالب مخالف امنیت ملی در آن درج می‌شود.
سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران ایر می گوید: این صفحات جعلی است و هیچ ارتباطی با شرکت هواپیمایی ایران ایر ندارد و تنها صفحه رسمی این شرکت هواپیمایی iranairofficial@ است.

او گفت: تاکنون خوشبختانه شکایتی در خصوص خرید بلیت جعلی توسط این سایت ها به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نشده اما مسافران حتما در هنگام خرید به آدرس دقیق ایران ایر توجه کنند ./باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.
رییس پلیس فتا تهران تأکید کرد: افراد باید پس از مواجهه با این گونه پیام‌ها، حتی از طرف اعضای خانواده‌ی خود، قبل از اقدام به واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن پیام را بررسی کنند؛ چرا که ممکن است شبکه‌ی اجتماعی ارسال‌کننده‌ی پیام هک شده باشد و او این پیام را نفرستاده باشد.
معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: کالا‌های اساسی شامل لوازم خانگی برقی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل سرمایشی، گرمایشی و ... است.
از بین تمام ایده‌ها و فعالیت‌های ایلان ماسک از خودرو‌های تسلا گرفته تا موشک‌های اسپیس ایکس، تصاحب توئیتر، برنامه‌های استعمار مریخ شاید شرکت مخفی تراشه‌های مغزی او با نام "نورالینک" خطرناک‌ترین آن‌ها باشد. نورالینک برای چه به وجود آمده است؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات