جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

پیام مدیرعامل موسسه ثامن به سپرده‌گذاران: رسانه‌ها ثامن‌الحجج و ثامن را اشتباهی گرفتند/ ثامن ۶۰۰ شعبه، ۵۰۰۰ کارمند و ۷ میلیون حساب بانکی دارد/در حال گذر از مشکلات هستیم

24 خرداد 1401
پیام مدیرعامل موسسه ثامن به سپرده‌گذاران: رسانه‌ها ثامن‌الحجج و ثامن را اشتباهی گرفتند/ ثامن ۶۰۰ شعبه، ۵۰۰۰ کارمند و ۷ میلیون حساب بانکی دارد/در حال گذر از مشکلات هستیم

به گزارش بانک اول به نقل از بانک مردم ، بحران موسسه ثامن بعد از رفتن نظری توکلی از این موسسه آغاز شد اما با بازگشت مجدد محمد حسین نظری به موسسه ثامن بسیاری از کارکنان و سپرده‌گذاران ثامن به آینده و رفع مشکلات ثامن خوشبین شدند.

امروز نظری توکلی مدیرعامل تازه بازگشته ثامن در پیامی گزارش عملکرد ارائه و آخرین وضعیت ثامن را تشریح کرد. در زیر متن کامل این پیام را می‌خوانیم:

« اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ و عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ»

مشتریان عزیز و همراهان همیشگی موسسه اعتباری ثامن

سلام علیکم؛

عزاداری برای امام حسین(ع) و یارانش ریشه‌های استحکام اسلام است و زنده نگه داشتن یاد و نامشان زنده نگه داشتن انسانیت، شجاعت و عدالت است.

ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) به مشتریان گرانقدر موسسه ، بسیار خرسندیم که با الطاف پروردگار ،مساعدت سهامداران وهمچنین اعتماد مشتریان عزیز ، درطی ۲۰ سال خدمت صادقانه موسسه که با هدف‌گذاری دقیق و مشخص سازمانی همراه بوده است ، شاهد رشد و شکوفایی روز افزون موسسه بوده ایم و با مشتریان وفاداری همچون شما همراه هستیم .

از آنجا که در گذشته ورشکستگی برخی موسسات مالی غیرمجاز موجبات نگرانی مشتریان عزیز را فراهم آورده بود و به دلیل همنامی این موسسه با موسسه ثامن الحجج(ع) و درج ناقص نام موسسه در روزنامه ها و سایت های خبری (صرفاً درج کلمه ثامن) و همچنین اخبار نادرستی که در شبکه های غیر رسمی و شبکه های مجازی توسط برخی از رقبا با قصد و نیت ناصواب پخش گردید موجبات هجوم قشر کثیری از مشتریان گرانقدر را به شعب این موسسه فراهم آورد و متاسفانه این موسسه در چند ماه اخیر با مشکلاتی جهت پاسخگویی به درخواست های مکرر مشتریان مواجه گردید که به لطف خدا و همیاری و همکاری صمیمانه شما عزیزان و تلاش بی وقفه کارکنان این مجموعه در حال گذر از آن هستیم .

برخود لازم می دانیم به رسم رعایت اصول مشتری مداری و احترام به مردم عزیز میهن اسلامی و همچنین لزوم آسایش خاطر سپرده گذاران ارجمند ، به مواردی همچون اقدامات صورت گرفته جهت طی نمودن روند مورد وثوق بانک محترم مرکزی توسط موسسه اعتباری ثامن پرداخته و اذعان می داریم مجموعه ثامن همچون گذشته سعی دارد در سایه الطاف پروردگار و با عنایات علی بن موسی الرضا(ع) ، ضمن توجه به شعار اصلی موسسه ، در راستای جلب اعتماد واطمینان مشتریان محترم کوشا باشد وبا رعایت صداقت در عملکرد موسسه تمامی تلاش خود را در جهت تسهیل در روند اقدامات بانکی و عبور از این بحران نمایان سازد.

موسسه اعتباری ثامن با ملحوظ داشتن اصل ایفای هرچه بهتر تعهدات در رعایت ضوابط و مقررات ابلاغ شده از سوی بانک محترم مرکزی طی مدت فعالیت خود توانسته با حدود ۶۰۰ شعبه و بالغ بر ۵۰۰۰ نفر نیروی انسانی و بیش از ۷ میلیون حساب بانکی ادامه فعالیت خود را انجام داده و به منظور مساعدت هرچه بیشتر مشتریان گرانقدر در جهت تسهیل در امور اقتصادی خود، در قالب طرح های تسهیلاتی متنوع ، بالغ بر۸۰ درصد تسهیلات موسسه را به اقشار متوسط و ضعیف جامعه پرداخت نماید.

همانطور که مستحضرید اقدامات این موسسه در گذشته و حال با حمایت های بانک محترم مرکزی مواجه بوده و در تلاش هستیم با همراهی شما مشتریان عزیز بتوانیم در آینده نزدیک روند ارائه تسهیلات جدید به مشتریان و جلب اعتماد و انجام سایر اقدامات مورد نظر را طی نموده و موفقیت نهایی موسسه را با شما جشن بگیریم.

و من الله توفیق

محمد حسین نظری توکلی

مدیرعامل

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها