جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

سامانه پرداخت مستقیم در سیستم بانکی راه‌اندازی شد‌

24 خرداد 1401
سامانه پرداخت مستقیم در سیستم بانکی راه‌اندازی شد‌

به گزارش بانک اول به نقل از تسنیم -رضا رحمانی عصر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی که در استانداری مرکزی برگزار شد با اشاره به وضعیت پرداخت اعتبارات از سوی بانک‌ها به واحدهای بزرگ و کوچک اقتصادی اظهار داشت: با راه‌اندازی سامانه پرداخت مستقیم، بانک‌ها به هر واحد اقتصادی که بخواهند اعتبارات و تسهیلات پرداخت کنند در لیست این سامانه ثبت می‌کنیم.

وی افزود: در هر کجا که بانک‌ها بخواهند پرداخت کنند مشکلی وجود ندارد، طرح سامانه پرداخت مستقیم یارانه ندارد بلکه یک بسته با سود 18 درصد است که با صرف‌نظر از چک برگشتی، بدهی مالیاتی و یا بدهی صورت شاخص‌های مالی زیر 1 میلیارد تومان در سامانه ثبت می‌شود. قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نقش مثبت سفر هیئت وزیر صنعت، معدن و تجارت در گشایش بسیاری از مشکلات استان صریح کرد: روند پرداخت‌های بانک‌های استان به واحدهای صنعتی به وضعیت مطلوبی رسیده است.

رحمانی ادامه داد: برای حمایت از واحد‌های کوچک از تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر استاندار با وزیر صنعت، معدن و تجارت و هچنین اعضای کارگروه در راستای اقدامات مربوط به حوزه اقتصاد مقاومتی سپاسگذاریم. وی با بیان اینکه در تصویب احکام مربوط به صنعت و تجارت در برنامه ششم توسعه نمایندگان استان هم همراه هستند خاطر‌نشان کرد: در کل کشوارزیابی‌هایی داریم که امروز نیز این نشست می‌تواند مدلی باشد که مؤثر واقع شود. قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: با توجه به تلاش وزیر صنعت، معدن و تجارت مهم‌ترین مشکل واحدهای بزرگ واگذار شده به عنوان نقطه عطفی در صنعت مرتفع شده است.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها