جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

طرح سپيد بانک اقتصادنوين با تسهيلات ويژه براي پزشکان

24 خرداد 1401
طرح سپيد بانک اقتصادنوين با تسهيلات ويژه براي پزشکان

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين؛ در طرح سپيد، پزشکان متخصص، عمومي، دندان‌پزشکان و داروسازان مي‌‏توانند براي خريد تجهيزات از بسته‌‏هاي متنوع تسهيلاتي با شرايط بسيار آسان بهره‌‌مند شوند.
در طرح تسهيلاتي سپيد، بسته‌‌هاي متنوعي بر اساس معدل موجودي سپرده‌‌هاي قرض‌‌الحسنه جاري و کوتاه‌‌مدت مشتريان طراحي شده و امکان بهره‌‌مندي از تسهيلات تا 150 درصد معدل موجودي و سقف هشت ميليارد ريال را براي مشتريان فراهم کرده است. همچنين مدت زمان بازپرداخت اين تسهيلات به خواست متقاضي بين 12 تا 60 ماه تعيين شده است.
مشتريان ارجمند مي‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر به شعب بانک اقتصادنوين در سراسر کشور مراجعه يا با کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتريان اين بانک به شماره 48031000-021 تماس برقرار کنند.

اخبار مرتبط
معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش سقف وام صفر درصد نوسازی بافت فرسوده به ۱۸۵ میلیون تومان خبر داد و گفت: عدم اعمال تخفیف ۵۰ درصدی صدور پروانه توسط شهرداری قابل پیگیری از دستگاه قضایی است.
بانک ملت اعلام کرده پرداخت تسهیلات مرابحه برای اشتغال سربازانی که خدمت وظیفه خود را سپری کرده‌اند با معرفی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح امکان‌پذیر است. سقف مبلغ وام حداکثر ۱۰۰میلیون تومان تعیین شده و مدت بازپرداخت آن هم حداکثر ۵ سال (۶۰ ماه) اعلام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها