شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

ارائه اطلاعات از سوی بانک صادرات به بورس طی هفته جاری

24 خرداد 1401
ارائه اطلاعات از سوی بانک صادرات به بورس طی هفته جاری

به گزارش بانک اول  این بانک با سرمایه بیش از 5.7 هزار میلیارد تومانی، برای سال مالی جاری  16 تومان سود برای هر سهم (حدود 924 میلیارد تومان) پیش بینی کرده اما طبق تکلیف بانک مرکزی، در پایان شهریور به زیان 47 تومانی ( معادل 2.7 هزار میلیارد تومان) رسیده و در گزارش 9 ماهه نیز بیشتر شده است.

این وضعیت ناخوشایند ناشی از واقعیت های اقتصاد و نامعلوم بودن 30 هزار میلیارد تومان اختلاف بین سپرده 100 میلیارد تومانی و تسهیلات 70 هزار میلیارد تومانی و در اصل ناشی از رویه ها و تصمیمات دولت درباره بانک ها است.

با پیگیری های روزانه سازمان بورس، مقرر شده این بانک در هفته جاری گزارش حسابرسی شده 6 ماهه و عملکرد 9 ماهه را همراه با توضیحات لازم در کدال منتشر کند.

همچنین به احتمال زیاد ، بانک صادرات اولین درآمد سال مالی آینده را نیز همراه با امید ارایه می کند تا تصویر روشن تری به نمایش گذاشته شود.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها