پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

فروش ۱۰۰ درصدی اوراق صکوک ۳۰۰ میلیارد تومانی

24 خرداد 1401
فروش ۱۰۰ درصدی اوراق صکوک ۳۰۰ میلیارد تومانی

به گزارش بانک اول به نقل از ایبنا سررسید این اوراق ۴ ساله بوده و با سود ۱۸ درصد به خریدار در سرسید ۱۴۰۲ بازگردانده خواهد شد. دارایی های غیر منقول در این پروژه، به عنوان تامین منابع مالی احداث ترمینال پروازهای بین المللی این فرودگاه در نظر گرفته می شود.

بر اساس این گزارش، دارایی مبنای انتشار این اوراق یک باب ملک ویلایی با کاربری مسکونی است که توسط شرکت واسط مالی دی سوم از شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش خریداری شده و سپس به صورت اجاره به شرط تملیک به آن شرکت واگذار می شود.

لازم به ذکر است، این اولین بار است که زیرساخت فرودگاهی و حمل و نقل هوایی در بازار سرمایه تامین اعتبار می شود. پیش از این اوراق اجاره صکوک یکی از شرکت های هواپیمایی در بازار سرمایه عرضه شده بود که به تامین اعتبار خرید ناوگان حمل و نقل هوایی اختصاص داشت.

اطلاعیه تعهدات بازگردانی صکوک 300 میلیارد تومانی

 

اخبار مرتبط
شاخص فرابورس ایران نیز در معاملات امروز و در ادامه روند نزولی خود با ۵۱ واحد رشد، از مرز ۲۶ هزار واحد عبور کرد و به ۲۶ هزار و هفت واحد رسید.
یک کارشناس اقتصادی درباره موضوعات مختلف اعم از انس طلا، رمزارز، بورس ایران معتقد است سال آینده باید بهترین پرتفو را از میان این گزینه ها انتخاب کرد.
به این ترتیب به نظر می‌رسد اگرچه بازار سهام طی روزهای آینده ممکن است فراز و فرودهایی را تجربه کند اما دست کم تا پیش از آغاز فصل مجامع، عرصه چرخش سرمایه باشد.
سازمان خصوصی سازی در 2 اطلاعیه جداگانه قیمت پایه و شرایط عرضه سهام دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها