جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

قیمت روز طلا، سکه و ارز ،/ادامه ریزش قیمت‌ها در بازار ارز/ دلار مجددا وارد کانال ۱۱هزار تومان شد

24 خرداد 1401
قیمت روز طلا، سکه و ارز ،/ادامه ریزش قیمت‌ها در بازار ارز/ دلار مجددا وارد کانال ۱۱هزار تومان شد
اونس طلا   ۱۴۶۷.۲
مظنه بازار تهران   ۱,۸۳۴,۵۰۰
طلاي 18 عيار   ۴۲۳,۴۰۰
طرح قدیم   ۴,۱۳۰,۰۰۰
طرح جدید   ۴,۱۷۰,۰۰۰
نیم سکه   ۲,۱۸۰,۰۰۰
ربع سکه   ۱,۳۸۰,۰۰۰
سکه گرمي   ۸۴۹,۰۰

به گزارش بانک اول  بعد از گذشت یک دوره چهار روزه جهش نرخ ارز، قیمت دلار و قیمت یورو از آخرین ساعات معاملات دیروز وارد مدار نزولی شد به طوریکه طی روز گذشته بهای دلار از 12500 به 12100تومان و بهای یورو از 13700 به 13300تومان رسید.

در ادامه این روند نزولی، بهای هر اسکناس دلار با 400تومان کاهش نسبت به معاملات ظهر روز گذشته در بازار ارز امروز به 12هزار تومان برای فروش و 11900تومان برای خرید رسید.

یورو نیز با همین مقدار کاهش، امروز در صرافی‌های مجاز بانکی با قیمت 13200تومان به مشتری فروخته می‌شود و بهای خرید آن 13100تومان است.

بر این اساس، دو روز پیش رییس کل بانک مرکزی در بازدید از بازار فردوسی نیز اظهار کرده بود که قیمت ارز به خاطر افزایش تقاضا به وجود آمد و واقعی نیست؛ همانطور که همتی وعده داده بود ارز را به نرخ سابق بازمی‌گرداند، در این راستا طی دیروز و امروز شاهدیم که بانک مرکزی دوباره به بازار ارز ورود کرده و آن را تحت کنترل خود قرار داده است./اقتصاد آنلاین

اخبار مرتبط
دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق اظهار کرد: به‌نظر بنده، در کوتاه‌مدت باید نرخ ارز را به‌شکل‌های مختلف حفظ کرد، یکی از این اقدامات آگاه کردن مردم است، به‌عنوان نمونه، ترسیم چشم‌اندازی مشخص و اطمینان‌بخش از اینکه روند ناامن‌کننده در ابعاد اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی در کشور وجود ندارد، راهگشاست.
نوزدهمین حراج شمش طلا بناست روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شود.
، بازار امروز شاهد ریزش عمده قیمت ها نسبت به روز گذشته است.
مدیر عامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اشاره به ارز تخصیصی به حوزه صنایع اظهار کرد: برای صنایع مختلف شامال معاملات نیمایی و معاملات اشخاص در مجموع یک میلیارد و ۳۷۸ میلیون دلار ارز نیمایی و ۴۸۵ میلیون دلار ارز واردات در مقابل صادرات، تامین شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها