شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

سقوط بیت‌کوین به پایین‌ترین سطح در ۸ ماه اخیر

24 خرداد 1401
سقوط بیت‌کوین به پایین‌ترین سطح در ۸ ماه اخیر

به گزارش بانک اول به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، طبق داده‌های پایگاه کوین‌دسک، بیت‌کوین که محبوب‌ترین ارز دیجیتال جهان است دیشب تا ۶۵۵۸.۱۴ دلار سقوط کرد. طبق این داده‌ها تنها در ماه اخیر که دولت چین محدودیت‌های ارزهای دیجیتال را تشدید کرده، بیت‌کوین ۳۰۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داده است.  

این در حالی است که در اوایل ماه گذشته پس از این که رییس‌جمهور چین، شی‌جین‌پینگ، در سخنرانی خود از بازتر کردن فضا برای تکنولوژی بلاک‌چین صحبت کرد، قیمت بیت‌کوین موقتا به بالاتر از ۱۰ هزار دلار جهش کرده بود. اما روز جمعه بانک مرکزی چین در اقدامی برعکس این مواضع، از سرمایه‌گذاران خواست در مورد ارزهای دیجیتال هشیار باشند.

حالا پکن مواضع سختی در قبال ارزهای دیجیتال اتخاذ کرده و اقدامات صندوق‌های تامین مالی این ارزها، که با عنوان عرضه اولیه سکه مجازی صورت می‌گیرند، را ممنوع کرده است. جف دورمان، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری آرکا، می‌گوید: این یکی از بدترین هفته‌های تاریخ سرمایه‌های دیجیتال است و بازار به وضوح در حال کوچک‌تر شدن است.

اخبار مرتبط
قیمت هر دلار آمریکا که ظرف روزهای گذشته شیب صعودی به‌خود گرفته بود، پس از پاسخ نظامی ایران و نمایش قدرت منطقه‌ای ایران عقب‌نشینی کرد و با نزول مواجه شد.افرادی که شنبه شب تحت تاثیر جو روانی ایجاد شده تتر خریدند با نزول های سنگین مواجه شدند
پس از واکنش شب گذشته ایران به حمله موشکی چندی قبل رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ایرانی، ارزش بیت‌کوین و سایر رمزارزها امروز سقوط کرد. قیمت بیت‌کوین، به میزان هفت درصد در کمتر از یک ساعت، کاهش یافت و قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز با اقدام جمهوری اسلامی ایران در سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به آنچه در دمشق رخ داد، به شدت سقوط کرد.
ارزهای رمزپایه بزرگ ضرر کردند و اتریوم تا ۱۰ درصد کاهش یافت.
اولین قدم را با ایمن‌سازی دارایی‌های باقیمانده خود بردارید. به سرعت تمام رمزهای عبور مرتبط با حساب‌های ارز دیجیتال خود را تغییر دهید. این به جلوگیری از دسترسی غیرمجاز بیشتر کمک را می‌کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها