پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

حذف کامل کاغذ در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با سامانه میعاد

24 خرداد 1401
حذف کامل کاغذ در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با سامانه میعاد

به گزارش بانک اول به نقل از ایبِنا، در مراسم دوازدهمین سالگرد تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک پس از ۱۲ سال خدمات شفاف با جذب ۸ میلیون مشتری و پرداخت نزدیک به ۶ میلیون وام قرض الحسنه، در راستای اجرای کامل سیاست های توسعه بانکداری نوین و مسئولیت اجتماعی خود، در دوازدهمین سالروز تأسیس این بانک با حضور فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی، عباس معمارنژاد، معاون امور بانک، بیمه وزیر امور اقتصادی و دارایی و مدیران عامل بانک ها، از ۱۰۰ واحد مسکونی اهدایی بانک به هموطنان سیل زده رونمایی کرد.

همچنین در این مراسم، از سامانه میعاد (مدیریت یکپارچه عملیات اجرایی دیجیتال در شعب بانک) در راستای دیجیتالی شدن فرم‌ها و حذف کامل کاغذ در بانک قرض الحسته مهر ایران رونمایی شد و علاوه بر این به زنان سرپرست خانوار نیز اعتبار وام قرض الحسنه تخصیص یافت.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها