ﺳﻪشنبه, 4 اردیبهشت 1403 2024,April

بیمه پیمایشی خودرو سامان ارائه شد

24 خرداد 1401
بیمه پیمایشی خودرو سامان ارائه شد

به گزارش بانک اول، بیمه پیمایشی خودرو محصولی نوآورانه است که به مشتریان اجازه می دهد بر اساس میزان حرکت خودرو در طول سال حق بیمه بدنه اتومبیل را بپردازند.

این یک محصول نوآورانه و البته عادلانه است که بیمه سامان آن را ویژه رانندگان کم ریسک طراحی کرده است.محاسبات انجام شده نشان می دهد حق بیمه بیمه نامه بدنه اتومبیل پیمایشی از بیمه نامه های بدنه رایج، دست کم 30 درصد ارزان تر است.این بیمه نامه در سه دسته پنج هزار کیلومتری، هشت هزار کیلومتری و 12 هزار کیلومتری به صورت سالانه ارائه می شود، و  مشتریان می توانند بسته به نیاز خود، این بسته های بیمه ای را خریداری و در صورت نیاز آن را تمدید کنند.

علاقه‌مندان برای اطلاع بیشتر از جزییات این خدمات و محصولات می‌توانند در مدت برگزاری بیستمین دوره نمایشگاه بین المللی تلکام، صنایع مخابرات و اطلاع رسانی تهران که از سه شنبه 26 آذر لغایت 29 آذرماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود به غرفه بیمه سامان واقع در سالن38B مراجعه کنند.

بیمه سامان با هدف معرفی آخرین خدمات و محصولات خود با مشاركت اپراتور سامانتل به عنوان تنها شرکت بیمه ای حاضر در بیستمین دوره نمایشگاه بین المللی تلکام، صنایع مخابرات و اطلاع رسانی تهران حضور دارد.

اخبار مرتبط
دانشجویان در تمام مقاطع دانشگاهی می‌توانند با پرداخت حق بیمه به صورت ماهیانه تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار بگیرند و از خدمات درمانی و بازنشستگی استفاده کنند.
در این اطلاعیه به افراد تحت پوشش خدمت بیمه تکمیلی درمان صندوق بازنشستگی کشوری توصیه شده است که با توجه به عدم ثبت مدارک در سامانه نرم افزاری بیمه، بیمه شدگان، اسناد ۱۴۰۳ را تا مشخص شدن شرکت بیمه برای سال ۱۴۰۳، نزد خود نگهداری کنند.
توانا با تاکید بر اینکه متقاضیان حداکثر تا ۳۰ فروردین ماه سال جاری فرصت دارند در این طرح ثبت نام کنند، بیان کرد: افراد واجد شرایط با مراجعه به دفاتر کارگزاری در سراسر استان یا از طریق آدرس صندوق www.roostaa.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
حق بیمه مشمولان بیمه ایرانیان (افراد فاقد پوشش بیمه) برای ساکنان شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر برای دهک های یک تا ۵ رایگان، دهک ۶ معادل ۲۰ درصد، دهک ۷ برابر با ۳۰ درصد، دهک ۸ معادل ۴۰ درصد، دهک نهم ۵۰ درصد و دهک دهم برابر با ۱۰۰ درصد حق بیمه است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها