پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

مشمولان سهام عدالت چه کسانی هستند؟

24 خرداد 1401
مشمولان سهام عدالت چه کسانی هستند؟

 به گزارش بانک اول  به نقل از فارس، رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: افرادی از نظر این سازمان مشمول نهایی سهام عدالت هستند که در سالیان گذشته فرم‌های مربوط به ثبت نام سهام عدالت را پر کرده باشند و پس از طی مراحل مختلف و ارسال مدارک لازم، کاغذی را دریافت کرده‌اند که به منزله ثبت نام نهایی سهام عدالت است.
علی اشرف عبداله پوری حسینی گفت: افرادی از نظر سازمان خصوصی سازی مشمول نهایی سهام عدالت هستند که در سالیان گذشته فرم‌های مربوط به ثبت نام سهام عدالت را پر کرده باشند و به این سازمان ارسال کرده باشند.
رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: البته این سازمان فرمهای آنها را بررسی کرده و پس از این مرحله، دعوتنامه‌های مربوطه را به دست مشمولان رسانده است و مشمولان نیز پس از درج اطلاعات لازم، این فرم و سایر مدارک لازم را به تعاونی‌های شهرستانی سهام عدالت داده‌اند و در مقابل کاغذی را دریافت کرده‌اند که به منزله ثبت نام نهایی سهام عدالت است و در حال حاضر بسیاری از مشمولان این برگه ها را دارند.
وی اضافه کرد: بنابراین مشمولانی که در سالهای گذشته این مراحل را طی کرده اند، مشمول نهایی سهام عدالت نام می گیرند.
پوری حسینی در مورد مشمولانی که این برگه ها را گم کرده‌اند یا برگه های سهام عدالت آنها مفقود شده است، گفت: این دسته از مشمولان نباید نگران باشند؛ چرا که برگه های سهام عدالت آنها محفوظ است و مشخصات آنها از جمله کد ملی ملاک عمل قرار خواهد گرفت. بر این اساس اطلاعات کامل مشمولان در سازمان خصوصی سازی محفوظ و قابل دسترسی است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.
رئیس کل سازمان خصوصی سازی ادامه داد: البته اگر کسی برگه سهام عدالت خود را گرفته باشد و در حال حاضر در قید حیات نباشد نیز سهامش محفظ است و در زمان آزادسازی، وراث آنها می‌توانند در این زمینه اقدام کنند.
رئیس کل سازمان خصوصی سازی در مورد تازه متولدینی که سهام عدالت ندارند، نیز اذعان داشت: سهام عدالت به افرادی که تازه که متولد شده‌اند، تعلق نمی گیرد.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
رجب اقبالی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام. من چند سال قبل اقدام کردم برگه سهام عدالت دارم ولی هنوز برام واریز نشده کافی نت هم رفتم گفتن شماره شناسنامه شما رو همون زمان اشتباه زدن ولی برگه سهام دارم .باید چکار کنم وبه کجا مراجعه کنم . کد ملی اگه نیاز بود چک کنید

نسرین سهیلی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من یک برگ سهام عدالت به نام خودم دارم که مربوط به سالهای خیلی قبل هست .الان باید چه اقداماتی کنم .

علیرضا ذکری آستانه
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام چرا سود سهام عدالت رو الان حدود۴الی۵ساله به حساب من واریز نمی کنند.ازچه مرجعی باید پیگیر بشم؟

کاووس پدیدار
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام،من سهام عدالت ندارم سالهاهست بیکارم آیا دوباره سهام عدالت به من میدن؟یا کارازکار گذشته؟

علی ملایری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من اهل استان مرکزی هستم ،و متاسفانه هیچ ثبت نامی برای سهام عدالت انجام ندادم، اخیرن شنیدم ک باز نیز می‌توان ثبت نام نمود ،لطفا راهنمایی کنید

پیام یونسی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام و روز بخیر من مادرم سهام عدالت ثبت نام کرده و اون برگه رو هم داره ولی بهمن ماه ۹۸ به رحمت خدا رفته خواستم بدونم جهت دریافت سهام عدالت باید چکار کنم ؟؟

داریوش رضایی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام، تکلیف انهایی که کلن ثبت نام نکردن و سهام عدالت نگرفته اند چی میشود من ان زمان شغل ثابتی نداشتم، و هزینه نفری چهارصد هزارتومان را با وجود زن و دو فرزند، برای ثبت نام نداشتم، حالا تکلیف من و امثال من چی میشه. اگر جواب درستی بدهید، از شما سپاسگزارم،

محمدرضا شیخان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من قبلا ثبت نام کردم فرمش و کد رهگیری دارم ولی برگه سهام ندارم کجا باید مراجعه کنم با تشکر

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها