ﺳﻪشنبه, 4 اردیبهشت 1403 2024,April

بانک سامان

لیست شعب کشیک نوروزی سال 1403 تمامی بانک‌ها
نگران تراکنش‌های مالی در تعطیلات نباشید؛ در نوروز این شعبه‌های بانک‌ها همراه شما هستند
شرایط دریافت وام ۱۰۰ میلیونی خرید خودرو
متقاضیان تنها در صورتی امکان دریافت این وام را دارند که خواهان خودرو داخلی تولید سال جاری یا حداکثر یک سال قبل باشند.
اگر کارت بانکی خود را گم کردیم چه کنیم؟
در صورت مفقود شدن کارت بانکی، اگر چنانچه در ساعات اداری باشد باید به نزدیک‌ترین شعبه بانک مورد نظر مراجعه و درخواست ابطال کارت قبلی و صدور کارت جدید کنید. در این صورت بانک کارت جدیدی با شماره ۱۶ رقمی متفاوت به شما می‌دهد اما شماره حساب شما همان شماره قبلی خواهد بود. برای دریافت کارت جدید از بانک لازم است کارت ملی خود را در دست داشته باشید.
نحوه دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی خرید خودرو
بانک اول - اگر می‌خواهید خودرو بخرید اما پول کافی ندارید، می‌توانید معادل ۸۰ درصد بهای خودرو از بانک سامان وام دریافت کنید.
 انواع وام‌های بانک سامان
بانک اول - بررسی شرایط تسهیلات‌دهی بانک سامان نشان از این دارد که این بانک شش نوع وام را با شرایط متفاوت نسبت به سایر بانک‌ها در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.
وام 200 میلیون تومانی بانک سامان+  سود و مبلغ اقساط
بانک اول - این وام یا تسهیلات ویژه دارندگان دستگاه کارتخوان بانک سامان به اشخاص حقیقی یا حقوقی تعلق می‌گیرد که دارای دستگاه پوز متصل به حساب‌‌های بانک سامان هستند.
علت مسدود شدن کارت های بانک سامان چیست؟
بانک اول - برخی از کارت های مشتریان بانک سامان به دلیل استفاده در درگاه‌ها و پایانه‌های ناامن و احتمال سوءاستفاده از کارت مشتریان و به دستور فتا مسدود شده است.
 کدام بانک‌ها وام  نقدی می دهند؟ + شرایط دریافت
بانک اول - سه بانک صادرات، سامان و رفاه کارگران، به سپرده‌گذاران خود وام نقدی پرداخت می‌کنند که این وام‌ها شرایط متفاوتی دارند.
شرایط دریافت وام 8 میلیون تومانی بانک سامان
بانک اول - افرادی که مشتری بانک سامان هستند و برای خرید کالاهای بادوام کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از تسهیلات «خرید کالای مصرفی» استفاده کنند. این وام 8 میلیون تومانی به دارندگان سپرده کوتاه مدت بانک سامان تعلق می‌گیرد.
شرایط دریافت وام با سند ملکی / وام های 200 تا 700 میلیونی بانکها با سند منزل
بانک اول - افراد زیادی هستند که جهت دریافت وام و تسهیلات بنابر دلایل مختلف نمی توانند ضامنین مورد تقاضای بانک ها از جمله افرادی که دارای کسر اقساط باشند و یا دارای حساب جاری معتبر و دسته چک باشند را به ارایه دهند ٬ در این صورت این افراد می تواندد با در رهن قرار دادن سند ملکی خود وام مورد نظر را دریافت کنند.
 دریافت وام قرض الحسنه 100 میلیون تومانی بانک سامان با سود 4 درصد
بانک اول - بانک سامان یکی از بانک‌هایی است که وام ازدواج پرداخت می‌کند. این وام قرض الحسنه 100 میلیون تومانی تحت شرایط خاصی به متقاضیان اعطا می‌شود.
شرایط دریافت وام 500 میلیون تومانی بانک سامان
بانک اول - بانک سامان به افرادی که برای تعمیر مسکن خود کمبود نقدینگی دارند، معادل ارزش لوازم و مصالح مورد نیاز برای انجام تعمیرات و حداکثر تا سقف 30 درصد ارزش ملک موضوع تعمیر، حداکثر تا سقف 500 میلیون تومان وام می‌پردازد.
انواع وام های بانک سامان
بانک اول - بانک سامان نیز به مانند سایر بانک‌های فعال در کشور، برای تامین هزینه‌ها و سرمایه نقدی مورد نیاز مشتریان خود، وام‌ های بانکی و تسهیلات متعددی را در چارچوب نظام بانکداری اسلامی ارائه می‌کند.
فراهم شدن امکان تغییر شماره تلفن مشتریان در اپلیکیشن موبایلت
بانک اول - بانک سامان امکان تغییر شماره تلفن همراه مشتریان در اپلیکیشن موبایلت را فراهم کرد.
 ۱۰ روش دریافت وام خرید خودرو
بانک اول - وام خرید خودرو به عنوان کمک هزینه به شما کمک می‌کند تا خودروی بهتری خریداری کنید بسیاری از بانک‌ها تسهیلاتی را تحت عنوان وام خرید ماشین به متقاضیان پرداخت می‌کنند مبلغ این وام از ۱۵ میلیون تا ۱۰۰ میلیون تومان متغیر است و معمولا با سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود
شرایط دریافت وام خرید خودرو از بانک‌ها
بانک اول - برخی از بانک‌های فعال در شبکه بانکی با داشتن شرایطی خاص به مشتریان خود وام خرید خودرو می‌دهند؟ بیشترین وام خودرو متعلق به کدام بانک‌ است؟
وام ۵۰۰ میلیون تومانی تعمیرات خانه
بانک اول - وام تعمیرات مسکن یا وام جعاله در اغلب بانک‌های ایران پرداخت می‌شود و البته در هر بانک ارقام متفاوتی دارد. کدام بانک‌ها وام تعمیرات خانه می‌دهند؟
مدارک لازم برای دریافت انواع وام بانک سامان
بانک اول - بانک سامان به متقاضیان واجد شرایط خود، در صورت کامل بودن مدارک آن‌ها، تسهیلات مورد نیازشان را پرداخت می‌کند.ولی برای هر کدام از تسهیلات بانک سامان ارائه بعضی مدارک ضروری است.
چگونه وام 8 میلیون تومانی بانک سامان را بگیریم ؟
بانک اول - یکی از وام‌های پرداختی بانک سامان مربوط به خرید کالاهای بادوام است. در صورت وجود منابع داخلی این بانک، افراد متقاضی با ارائه مدارک لازم امکان دریافت این نوع تسهیلات را دارند.
شرایط دریافت وام 100 میلیون تومانی خرید خودرو بانک سامان
بانک اول - بانک سامان تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام برای خرید خودرو می‌دهد. بازپرداخت این وام حداکثر ۳۶ ماهه است و نرخ سود این تسهیلات هم ۱۸ در درصد محاسبه می‌شود.
چگونه وام تعمیرات مسکن بگیریم؟
بانک اول - وام جعاله یا وام تعمیرات مسکن در اغلب بانک‌های ایران پرداخت می‌شود و البته در هر بانک ارقام متفاوتی دارد.
انواع وام بانک سامان + شرایط دریافت
بانک اول - بانک سامان به منظور پرداخت تسهیلات به مشتریان خود شرایط مختلفی را در نظر گرفته است. این بانک تسهیلات متنوعی را در قالب‌های مختلف به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.
۱۰ روش دریافت فوری وام مسکن
بانک اول - وام مسکن از آن دسته از وام‌هایی است که ۶۰ درصد افراد جامعه به دنبال دریافت آن می‌باشند. همه می‌دانیم قیمت مسکن در چند سال اخیر افزایش سرسام آوری داشته. در این مقاله انواع وام مسکن و شرایط دریافت آن را بررسی شده است
شرایط دریافت وام 750 میلیون تومانی  خرید مسکن بانک سامان
بانک اول - وام خرید مسکن بانک سامان به نفع افرادی است که برای خرید یا تعویض خانه‌های‌شان با کمبود نقدینگی مواجه هستند. متقضیان می‌توانند تا 50 درصد ارزش خانه خریداری‌شده را به صورت تسهیلات از بانک سامان دریافت کنند.
وام خود اشتغالی را از کدام بانک ها بگیریم ؟
بانک اول - سقف پرداخت وام خود اشتغالی بانک‌ها در حال حاضر ۲۰۰ میلیون تومان است. برخی از بانک‌ها البته مبالغ دیگری را هم به مشتریان پیشنهاد می‌کنند. در حال حاضر کدام بانک‌ها وام خود اشتغالی می‌دهند؟
خبری مهم برای سهامداران بانک سامان
بانک اول - بانک سامان در راستای شفافیت اطلاعات صورت‌های مالی منتشر شده در سایت کدال اطلاعیه منتشر کرد.
وام خرید مسکن 750/000/000 تومانی + وام تعمیر مسکن 300/000/000 تومانی بانک سامان با سند منزل 60 ماهه
بانک اول - بانک سامان با وثیقه سند ملکی منزل تا سقف 750 میلیون تمان وام خرید مسکن و 300 میلیون تومان وام تعمیر مسکن پرداخت می کند.