کاهش حقوق برخی بازنشستگان در خرداد
حقوق خرداد برخی بازنشستگان کمتر پرداخت شد؛ علت چیست؟
سازمان تامین اجتماعی درباره علت اینکه چرا مبلغ واریزی برخی مستمریبگیران کمتر از مبلغ خالص نهایی پرداختی مندرج در فیش خرداد ماه بوده، توضیح داد.
سازمان تامین اجتماعی درباره علت اینکه چرا مبلغ واریزی برخی مستمریبگیران کمتر از مبلغ خالص نهایی پرداختی مندرج در فیش خرداد ماه بوده، توضیح داد.
به گزارش بانک اول سازمان تامین اجتماعی به پرسشهای متداول درباره متناسبسازی و افزایش حقوق بازنشستگان و مستمریبگیران سال ۱۴۰۵ مبنی بر اینکه «چرا مبلغ واریزی برخی مستمریبگیران کمتر از مبلغ خالص نهایی پرداختی مندرج در فیش خرداد ماه بوده است؟» پاسخ داد.
بر اساس بررسیهای انجام شده، بعضی از مستمریبگیرانی که حقوق خود را از بانک رفاه کارگران دریافت میکنند، پس از واریز وجه حقوق ارسالی از سازمان، اقساط خریدهای اعتباری اعم از تسهیلات وایب بانک رفاه یا فروشگاههای ارائه دهنده خرید اعتباری یا اقساطی و ... مستقیما توسط بانک از حقوق واریزی کسر میشود؛ شعب یا مرکز تماس سازمان تأمین اجتماعی دسترسی به این اطلاعات و جزئیات آن ندارند.