پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

واریز 100 میلیون تومان به حساب بازنشستگان

24 خرداد 1401
 واریز 100 میلیون تومان به حساب بازنشستگان

به گزارش بانک اول بانک رفاه کارگران در قبال جامعه هدف مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه‌های علوم پزشکی و مساعدت مالی به آنها، اعطای تسهیلات به جامعه مذکور در قالب طرح کرامت را شروع کرده است.

مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه‌های علوم پزشکی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، می‌توانند برای تأمین اموال و خدمات مورد نیاز حداکثر تا ۱ میلیارد ریال و برای تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحدهای مسکونی نیز حداکثر تا یک میلیارد ریال تسهیلات با نرخ ۱۸ درصد و بازپرداخت بر اساس مبلغ تسهیلات حداکثر تا ۶۰ ماه دریافت کنند.

 

طرح کرامت بانک رفاه تکریم مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و  دانشگاه های علوم پزشکی

 

اخبار مرتبط
معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش سقف وام صفر درصد نوسازی بافت فرسوده به ۱۸۵ میلیون تومان خبر داد و گفت: عدم اعمال تخفیف ۵۰ درصدی صدور پروانه توسط شهرداری قابل پیگیری از دستگاه قضایی است.
بانک ملت اعلام کرده پرداخت تسهیلات مرابحه برای اشتغال سربازانی که خدمت وظیفه خود را سپری کرده‌اند با معرفی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح امکان‌پذیر است. سقف مبلغ وام حداکثر ۱۰۰میلیون تومان تعیین شده و مدت بازپرداخت آن هم حداکثر ۵ سال (۶۰ ماه) اعلام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
ناهید بیرامی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اول اینکه میگن پنجاه میلیون سپرده برای سه ماه بزارید من بازنشسته ۵۰میلیون بیکار از کجا بیاره همچین میگن ۱۰۰میلیون به حساب بازنشسته ها اول اینکه این وام را هرکسی نمیتونه بگیره همون پولدارها پولدارترمیشن.

بی نام
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام این طرح از کی قابل اجراست

فرشاد قاسمی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام وام با بهره 18درصد را که با روشهای دیگر از دیگر بانکها نیز میتوان گرفت جاداشت برای این قشر زحمت کشیده ونیازمند مستمری بگیران تامیین اجتماعی تسهیلات با بهره کمتری اختصاص میافت

عبدالله پرهیزکار
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

خوب نحوه درخواست و شرایط چجوریه

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها