دوشنبه, 24 اردیبهشت 1403 2024,May

یارانه ۴۵ دلاری جایگزین یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی

24 خرداد 1401
یارانه ۴۵ دلاری جایگزین یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی

به گزارش بانک اول، اگر محمود احمدی نژاد از فیلتر شواری نگهبان رد شود و صلاحیت حضور در انتخابات را پیدا کند طرفداران او کم شمار نیستند. حتی کسانی که از او طرفداری نمی کنند هم اظهارات و وعده های انتخاباتی او را – با ناباوری و گاه با انتقادات تند – پیگیری می کنند.

بر اساس گزارشی که روزنامه هفت صبح از گفتگوی کلاب هاوسی محمود احمدی نژاد ارائه کرده است او در این گفتگو به صورت تلویحی نظر خود را درباره یارانه بیان کرده است.

به نوشته هفت صبح احمدی نژاد گفته است: اگر دوباره رئیس جمهور شوم، یارانه را مساوی بین همه خواهم داد و ثروتمندان را حذف نمی کنم چرا که حذف ثروتمندان(از یارانه) برای کشور خطرناک است زیرا جامعه تفکیک می شود و این تفکیک برای جامعه خطرناک است.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از مشکلات اصلی اقتصاد این است که دولت درآمد ثروت طبیعی را در دست گرفته است.

احمدی نژاد تاکید کرد: ارزش یارانه نقدی اکنون یک بیست وسوم شده است؛ دلار هزار تومانی اکنون ٢٣ هزار تومان شده و این یعنی وضعیت خوب نشده است؛ حداقل باید ۴۵ دلار را حفظ می کردیم.

 

به همه متقاضیان زمین بدهید چون زمین وجود دارد!

 

راه حل صفر شدن قیمت زمین این است که برای تمام افرادی که متقاضی هستند، زمین بدهید . ممکن است بپرسید، زمین را از کجا بیاوریم و من می گویم زمین وجود دارد!

من اگر رئیس جمهور شوم، طرح باغ شهر را در کل ایران انجام خواهم داد. این طرح، مطالعه شده است و تمرکز جمعیت در چند شهر، با امنیت ملی در تضاد است. مرزها در حال خالی شدن است . جمعیت باید پخش شود تا از همه ظرفیت های کشور استفاده شود. تجربه نشان از آن دارد که اگر یک طرح عادلانه روی میز بگذاریم، همه استقبال خواهند کرد.

زمان من فساد نشد بلکه شفاف سازی شد

بسیاری می گویند زمان من فساد زیاد شد اما من می گویم فساد زیاد نشد، شفاف شد . مجلس با وجود مخالفت من اجازه داد بانک های خصوصی تشکیل شود. کاری که ما کردیم، این بود که مؤسسات مالی اعتباری را سازماندهی کردیم.

اخبار مرتبط
هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (سه شنبه) بازار طلای تهران با یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته (دوشنبه، ۲۰ فروردین) به ۴۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.
سرمایه‌گذاران اکنون منتظر گزارش شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند که قرار است در روز جمعه اعلام شود تا فدرال‌رزرو چه زمانی شروع به کاهش نرخ بهره کند.
بذرافشان تاکید کرد: «این اقدام بانک مرکزی با هدف جمع شدن رانت و رسیدن مواد اولیه به دست مصرف‌کننده نهایی بود و مشکل تولید‌کننده‌ها را در ارتباط با مواد اولیه حل کرده است.»
در حال حاضر برخی از فعالان بازار می گویند روز گذشته قیمت سکه در بازار نیمه تعطیل به دلیل رشد تقاضا و کمبود عرضه به صورت هیجانی بالا رفت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها