چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403 2024,May

نحوه دریافت وام 100 میلیون تومانی بانک سینا

24 خرداد 1401
نحوه دریافت وام 100 میلیون تومانی بانک سینا

به گزارش بانک اول بانک سینا از جمله مجموعه‌های بانکی است که در صورت وجود بودجه و منابع کافی، برای خرید کالا به متقاضیان واجد شرایط تسهیلات ارائه می‌دهد. این تسهیلات در قالب طرح «انتخاب سینا» به متقاضیان ارائه می‌شود.

طبق اطلاعات وبسایت بانک سینا، متقاضیان واجد شرایط این امکان را دارند تا با استفاده از طرح مذکور کالاهای ایرانی مورد نیاز خود را خریداری کنند.

متقاضیان به منظور دریافت حواله بانک سینا باید ابتدا به فروشگاه طرف قرارداد این مجموعه، که اسامی آن‌ها در وبسایت ذکر شده، مراجعه کنند. سپس کالای مورد نیاز خود را انتخاب کرده و از فروشگاه مورد نظر خود پیش فاکتور بگیرند.

بعد از انجام این کار، متقاضی باید پیش فاکتور را به نزدیک‌ترین شعبه بانک سینا ارائه دهد و با تشکیل پرونده اعتباری و ارائه مدارک و مستندات مورد نیاز، تسهیلات خرید کالا را دریافت کند. بعد از آن پیش فاکتور پرفراژ شده- ایجاد کد با سوراخ‌های ریز متوالی- با مهر شعبه به فروشگاه ارائه و کالای مورد نظر تحویل گرفته می‌شود .

جزئیات طرح انتخاب و مبلغ اقساط

حداکثر مبلغ طرح تسهیلاتی انتخاب سینا 100 میلیون تومان است. سقف نرخ تسهیلات هم 17 درصد عنوان شده که بسته به مدت زمان بازپرداخت و مبلغ تسهیلات دریافتی تعیین می‌شود. متقاضیان برای دریافت این 100 میلیون وام باید دو ضامن معتبر به بانک ارائه دهند.

در صورتی که بانک منابع مالی کافی داشته باشد و به فرد حداکثر سقف تسهیلات را با سود 17 درصدی اعطا کند، فرد باید اقساط آن را طی 60 ماه بپردازد. میزان قسط ماهیانه این وام 2 میلیون و 485 هزار و 258 تومان است. سود کل آن هم به 49 میلیون و 115 هزار و 455 تومان می‌رسد.

اخبار مرتبط
افزایش تسهیلات ودیعه مسکن برای خانواده‌های در قالب طرح جوانی جمعیت اگر از سوی بانک ها موافقت شود و بانک ها در پرداخت این تسهیلات همکاری کنند می‌تواند به بازار مسکن کمک کند اما به نظر می رسد که در این بین بانک ها چندان همکاری نمی‌کنند.
ضمن اینکه میزان بهره‌مندی از تسهیلات تبصره ماده 100، سه برابر سال گذشته شده است. براین اساس کسبه تا سقف 18 میلیارد تومان از ارائه اظهارنامه مالیاتی معاف شده‌اند و می‌توانند از تسهیلات تبصره ماده 100 استفاده کنند.
برای دریافت این تسهیلات متقاضی باید ابتدا یک سپرده ویژه طرح اندواخته باز نماید و به مدت ۴ ماه، هر ماهه ۸۰۰ هزارتومان به این حساب واریز نماید. پس از گذشت ۴ ماه، متقاضی می‌تواند درخواست تسهیلات اندوخته بانوان بانک مهر را داشته باشد.
در زمان حاضر با مصوبه شورای پول و اعتبار مبلغ تسهیلات ودیعه مسکن در تهران 200 میلیون تومان، در مراکز استان‌ها 150 میلیون تومان، در سایر شهرها 100 میلیون تومان و در روستاها 40 میلیون تومان است. نرخ سود این تسهیلات 18 درصد و دوره بازپرداخت آن 60 ماهه است. از سوی دیگر مطابق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وام 300 میلیون تومانی ودیعه مسکن به‌صورت قرض‌الحسنه به خانوارهای مشمول پرداخت می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها