چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 2024,May

وام فوری 50 میلیون تومانی به چه افرادی تعلق می گیرد؟

24 خرداد 1401
وام فوری 50 میلیون تومانی به چه افرادی تعلق می گیرد؟

به گزارش بانک اول ، وام خرید کالاهای بادوام بانک ملت تحت عنوان طرح «شاپ کارت» تدوین شده است. متقاضیان این وام باید در بانک ملت سپرده قرض الحسنه داشته باشند. مشتریان واجد شرایط می‌توانند این وام را با ارائه ضامن رسمی معتبر به یکی از شعب بانک ملت، دریافت کنند. حداقل نرخ سود این وام 10 درصد و براساس مدت زمان بازپرداخت تغییر می‌کند. سقف مدت زمان پرداخت اقساط شاپ کارت 36 ماه اعلام شده است. در صورتی که بانک ملت حداکثر مبلغ وام را با نرخ سود 15 درصد به متقاضیان بپردازد و مدت زمان بازپرداخت هم برای وی 36 ماه تعیین شود، مبلغ اقساط یک میلیون و 733 هزار و 266 تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ تسهیلات 12 میلیون و 397 هزار و 591 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 62 میلیون و 927 هزار و 591 تومان است.

شرایط وام فوری 50 میلیون تومانی بهین کارت

وام خرید کالای بانک سپه تحت عنوان «بهین کارت» به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌شود. مشتریان با دریافت این وام فقط امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک سپه را خواهند داشت. متقاضیان وام بهین کارت باید در بانک سپه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمانت اصلی این نوع وام، ضامن رسمی است. حداکثر سود این وام 18 درصد بوده و سقف مدت زمان برای بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. میزان اقساط برای وام 50 میلیون تومانی با نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت مشخص شده، یک میلیون و 807 هزار و 620 تومان خواهد بود. کل سود این مقدار وام 15 میلیون و 74 هزار و 312 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، 65 میلیون و 127 هزار و 312 تومان است.

اخبار مرتبط
وام ودیعه مسکن فقط برای افرادی است که هیچ ملکی به نامشان نیست. به همین دلیل ارائه اجاره‌نامه، شرط اصلی پرداخت این وام اعلام شده است.
افرادی که مایل به دریافت تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی با بهره ۲۳ درصدی از بانک ایران زمین هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. همچنین باید اعتبار شغلی آنها به تایید بانک رسیده باشد. ارائه سفته نیز برای دریافت این تسهیلات مورد نیاز است. زمان پرداخت اقساط این وام با توجه به سقف وام و مدت میانگین حساب متغیر بوده و بین ۱۲ یا ۱۸ یا ۲۴ ماه تغییر پیدا خواهد کرد. طی مدت زمان پرداخت اقساط، به اصل سپرده مشتریان یک درصد سود علی الحساب تعلق می‌گیرد.
گاهی به دلایل مختلف متقاضیان نمی‌توانند ضامنی معتبر برای ضمانت وام خود به بانک ارائه دهند. به همین دلیل دریافت وام برای این افراد به مراتب سخت‌تر می‌شود. اما بانک پاسارگاد در یکی از طرح‌های خود، این وام را بدون ضامن در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد .
مقدار سود وام خرید خودرو کارکرده را بانک‌ها تعیین می‌کنند؛ با این‌حال معمولاً سود وام خرید خودرو کارکرده بالاتر از وام‌های خودرو نو است. نکته مهم: شرایط اعلامی پرداخت وام خودرو در زیر توسط بانک ها ممکن است تغییر کرده باشد.برای اطلاعات تکمیلی به بانک مربوطه مراجعه فرمائید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها