دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

وام 50 میلیون تومانی بانک سپه با سود 4 درصد

30 مرداد 1401
وام 50 میلیون تومانی بانک سپه با سود 4 درصد

به گزارش بانک اول افرادی که خواهان وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی هستند باید در یکی از شعب بانک سپه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. مدت زمان خواب سپرده برای دریافت این وام یک ماه است. متقاضیان این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. این وام بدون سود است و تنها به آن 4 درصد کارمزد تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 36 ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، میزان کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط این وام یک میلیون و 388 هزار و 889 تومان اعلام شده است. مجموع رقم وام و سود آن به 50 میلیون و 100 هزار تومان می‌رسد.

اخبار مرتبط
ثبت نام وام بازنشستگان کشوری به صورت کاملا آنلاین انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک نیست. در ادامه به مراحل نحوه ثبت نام وام بازنشستگان کشوری خواهیم پرداخت.
به گفته مقام مسئول بانک مرکزی از تعداد ۸۷۱ هزار و ۸۶۱ نفر واجد شرایط اخذ تسهیلات نهضت ملی مسکن ۸۰۲ هزار و ۸۰۴ نفر ( حدود ۹۲ درصد از متقاضیان واجد شرایط) موفق به انعقاد قرارداد شده‌اند.
در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از مجموعه‌ای از وام‌های تحصیلی بهره‌مند شوند که در ابتدای هر ترم تحصیلی قابل درخواست هستند.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. مستاجران، برای اینکه امکان ثبت نام در سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن و دریافت وام اجاره خانه را داشته باشند، همچون، ثبت نام در سامانه ثبت نام مسکن اولی ها​، لازم است دارای شرایط لازم باشند؛ از جمله اینکه متاهل یا سرپرست خانوار باشند، اجاره نامه آن ها رسمی بوده یا در سامانه ثبت معاملات و املاک کشور، ثبت شده و تاریخ انعقاد قرار داد اجاره آنها، تا پایان زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات