پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403 2024,May

هشدار به بورس‌بازان؛ چگونه حساب بورسی را امن‌تر کنیم؟

27 آبان 1402
هشدار به بورس‌بازان؛ چگونه حساب بورسی را امن‌تر کنیم؟

حساب بورسی‌ای که با کد بورسی شما مشخص می‌شود منتسب به شماست و نباید در اختیار فرد دیگری قرار گیرد.

در غیر اینصورت احتمال سوء استفاده از دارایی‌های شما وجود دارد. فرد سوءاستفاده کننده می‌تواند با اقدامات خرابکارانه‌ و ثبت درخواست خرید و فروش، معاملات را مخدوش کرده و امنیت حساب بورسی شما را به مخاطره بیاندازد.

به گزارش بانک اول وظیفه امنیت حساب بورسی و حفظ اطلاعات حساب کاربری برعهده خود شخص است. 

 همچنین شما نمی‌توانید ثابت کنید که خرید و فروش یا نقل و انتقالی در حساب‌تان انجام شده که توسط شما صورت نگرفته است.

پس بهتر است جهت حفظ امنیت حساب بورسی‌تان از رمز عبور یا نام کاربری‌ای استفاده کنید که شبیه به هم نبوده و به راحتی قابل حدس زدن نباشند.

در کنار آن بهتر است اگر ثبت نام شما توسط بازاریاب یا شخص دیگری انجام شده، بلافاصله بعد از وارد شدن، کلمه عبور را تغییر دهید.

اخبار مرتبط
اگر به دنبال کسب سودآوری بیشتری بوده و روی ماهیانه و قطعی بودن رقم آن در یک ماه، پافشاری ندارید، سودآوری در بازار بورس زمینه بیشتری دارد.
لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 19 اردیبهشت ماه 1402، مبلغ 3 هزار میلیارد و 600 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 58 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.
ماهیت سرمایه گذاری در بازارهای بورس، با ریسک هایی همراه است و در صورتی می توانید در این بازار سود بگیرید که فعالیت در آن، با شناخت و آگاهی کافی همراه باشد. اگر به دنبال کسب سودآوری بیشتری بوده و روی ماهیانه و قطعی بودن رقم آن در یک ماه، پافشاری ندارید، سودآوری در بازار بورس زمینه بیشتری دارد.
معامله گران در بورس تهران حدود ۶ میلیارد سهم و اوراق مالی را با انجام ۲۹۶ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به حدود ۳۵ هزار میلیارد ریال رسید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها