یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

مراقب کلاهبرداری های استخراج بیت کوین باشید: از خود و سرمایه گذاری خود محافظت کنید

11 آذر 1402
مراقب کلاهبرداری های استخراج بیت کوین باشید: از خود و سرمایه گذاری خود محافظت کنید

در دنیای استخراج بیت کوین، جایی که فرصت ها فراوان است، بسیار مهم است که در برابر کلاهبرداری هایی که به طور بالقوه می توانند سرمایه گذاری های شما را به خطر بیندازند، هوشیار باشید. خود را با دانش مسلح کنید و اقدامات پیشگیرانه را برای جلوگیری از قربانی شدن در کلاهبرداری های رایج استخراج بیت کوین انجام دهید.

به گزارش بانک اول در دنیای استخراج بیت کوین، جایی که فرصت ها فراوان است، بسیار مهم است که در برابر کلاهبرداری هایی که به طور بالقوه می توانند سرمایه گذاری های شما را به خطر بیندازند، هوشیار باشید. خود را با دانش مسلح کنید و اقدامات پیشگیرانه را برای جلوگیری از قربانی شدن در کلاهبرداری های رایج استخراج بیت کوین انجام دهید.

در اینجا به چیزهایی که شما باید بدانید اشاره شده است :

شرکت‌های ماینینگ ساختگی: مراقب شرکت‌های ماینینگ متقلب  باشید که وعده بازده غیرواقعی می‌دهند یا ادعا می‌کنند که فناوری استخراج انحصاری دارند. قبل از سرمایه گذاری تحقیقات کاملی انجام دهید قانونی بودن  شرکت را بررسی کنید. به دنبال شفافیت، سابقه کار خوب و بررسی های مثبت از منابع معتبر باشید. برای به حداقل رساندن خطرات و تضمین سرمایه گذاری مطمئن، با یک شرکت ماینینگ قابل اعتماد ، که به دلیل یکپارچگی و تخصص در صنعت شناخته شده است همراه شوید.

طرح‌های پونزی: مراقب طرح‌هایی باشید که به جذب سرمایه‌گذاران جدید برای پرداخت سرمایه‌های موجود متکی هستند. این طرح ها اغلب وعده بازدهی بالایی می دهند اما در نهایت با پایان یافتن سرمایه گذاری های جدید از بین می روند. به یاد داشته باشید، عملیات استخراج پایدار از راه‌های قانونی سود ایجاد می‌کند، نه با اتکا به هجوم دائمی سرمایه‌گذاران جدید. مشاوره با متخصصان مورد اعتماد، از جمله شرکت‌های ماینینگ معتبر ، می‌تواند به شما در شناسایی پرچم‌های قرمز و جلوگیری از افتادن در چنین طرح‌هایی کمک کند.

خدمات تقلبی استخراج ابری: هنگام برخورد با خدمات استخراج ابری که بسته‌های جذابی ارائه می‌دهند اما شفافیت ندارند، احتیاط کنید. برخی ممکن است یک شبه ناپدید شوند و سرمایه شما را با خود ببرند. قبل از تخصیص وجوه خود، در مورد شهرت و اعتبار ارائه دهنده خدمات تحقیق کنید.

نرم افزار مخرب و فیشینگ: با محتاط بودن در برابر بدافزارها و تلاش های فیشینگ، از دارایی های دیجیتال خود محافظت کنید. از دانلود نرم افزار استخراج از منابع نامعتبر خودداری کنید و مراقب ایمیل های مشکوک یا وب سایت هایی باشید که اطلاعات شخصی یا مالی شما را درخواست می کنند. از آنتی ویروس های معتبر استفاده کنید و آن را به روز نگه دارید.

وعده‌های غیرواقعی: نسبت به فرصت‌های استخراج که وعده بازدهی تضمین شده یا ادعای ثروتمند شدن سریع شما را می‌دهند، شک داشته باشید. عملیات استخراج قانونی مستلزم خطرات و نوسانات در بازار ارزهای دیجیتال است. به یاد داشته باشید، اگر خیلی خوب به نظر می رسد ممکن است درست نباشد، و احتمالاً همینطور است.

برای اینکه قربانی کلاهبرداری های استخراج بیت کوین نشوید:

خود را آموزش دهید: از آخرین کلاهبرداری ها و پرچم های قرمز متداول مرتبط با طرح های استخراج جعلی مطلع باشید.

با جدیت تحقیق کنید: قبل از سرمایه گذاری پولی که به سختی به دست آورده اید، هر فرصت ماینینگ یا شرکت را به طور کامل بررسی کنید.

به دنبال مشاوره معتبر باشید: برای راهنمایی و توصیه با منابع قابل اعتماد، مانند کارشناسان صنعت یا  شرکت های ماینینگ معتبر مشورت کنید.

احتیاط آنلاین را رعایت کنید: مراقب وب سایت هایی که بازدید می کنید، نرم افزاری که دانلود می کنید و اطلاعاتی که به صورت آنلاین به اشتراک می گذارید، باشید.

به غریزه خود اعتماد کنید: اگر چیزی به نظر شما خطرناک است است، به غریزه درونی خود اعتماد کنید و از آن دوری کنید .

با کسب اطلاعات به روز، انجام بررسی‌های لازم، مشارکت با شرکت‌های استخراج قابل اعتماد مانند دارا ماینر، و رعایت احتیاط، می‌توانید از قربانی شدن در کلاهبرداری‌های رایج استخراج بیت‌کوین محافظت کنید.

اخبار مرتبط
نمایندگان مجلس سقف معافیت مالیاتی برای اشخاص غیرتجاری را تعیین کردند.
در راستای عرضه‌ی «اوراق مالی اسلامی دولتی» توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی (دولت) در تواترهای هفتگی، مرحله اول حراج اوراق مرابحه عام در سال 1403 برای فروش به بانک‌ها، موسسات اعتباری غیربانکی و نهادهای مالی موضوع بند (21) ماده (1) قانون بازار اوراق بهادار ج.ا.ایران، در روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه 1403 برگزار می‌گردد.
در بخش سخت افزاری نیز استفاده دائمی از داده‌های تلفن همراه و همچنین اتصال مداوم بلوتوث گوشی به دستگاه‌هایی مانند ساعت یا هدفون می‌تواند دمای گوشی را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد. فیلمبرداری یا فعال بودن مداوم دوربین گوشی نیز دیگر عاملی است که علاوه بر خالی کردن باتری گوشی می‌تواند دمای گوشی را به شدت بالا ببرد چرا که همزمان پردازنده و دوربین با یکدیگر فعالیت دارند و به این ترتیب دمای دستگاه به شدت افزایش پیدا می‌کند.
، شخصیت حقیقی یا حقوقی که برات را صادر می‌کند پرداخت مبلغی را در آینده به فردی دیگری ضمانت می‌دهد. با این تفاوت که مبلغ باید از سوی فرد دیگری که صادرکننده برات از او طلب دارد پرداخت شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها