پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403 2024,May

آخرین وضعیت بازار طلا و سکه/ در روزهای آینده افزایش قیمت طلا نخواهیم داشت

18 بهمن 1402
آخرین وضعیت بازار طلا و سکه/ در روزهای آینده افزایش قیمت طلا نخواهیم داشت

رئیس اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران با اشاره به وجود تعطیلات در روزهای آینده و وضعیت بازار طلا و سکه گفت: در روزهای آتی شاهد افزایش قیمت طلا نخواهیم بود.

به گزارش بانک اول نادر بذرافشان - رئیس اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران - در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت قیمت طلا گفت: برای امروز مقداری شاهد افزایش قیمت طلا بوده‌ایم که با توجه به نوسانات امروز در بازار ارز قابل پیش بینی بود.

وی در ادامه عنوان کرد: قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز با ۵۰ هزار تومان افزایش، مبلغ دو میلیون و ۷۹۰ هزار تومان، قیمت تمام سکه طرح جدید با ۸۰۰ هزار تومان افزایش به مبلغ ۳۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، نیم سکه با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به مبلغ ۱۸ میلیون تومان و ربع سکه با ۱۵۰ هزار تومان افزایش به مبلغ ۱۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان، مبادله شد.

بذرافشان در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر در آخر هفته قرار داریم و در روزهای ابتدای هفته آتی نیز تعطیلی رسمی وجود دارد، درباره وضعیت بازار ارز و سکه توضیح داد: به نظر می‌رسد که شاهد نوسان قیمت در بازار طلا نباشیم و در صورت عدم وقوع یک بحران سیاسی در سطح جهانی یا منطقه‌ای که باعث تغییر در قیمت جهانی طلا می‌شود، نباید شاهد افزایش قیمت طلا باشیم و ممکن است برای هفته آینده به صورت طبیعی بین ۱ تا ۳ درصد نوسانات احتمالی در بازار طلا وجود داشته باشد./ایسنا

اخبار مرتبط
بازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و افزایش قیمت سکه نسبت به روز گذشته است.
نشست شورای عالی هماهنگی اقتصادی، امروز چهارشنبه به ریاست آقای رئیسی برگزار شد و دو مصوبه به تصویب رسید. در این نشست با توجه به لزوم تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی مبنی بر اعطای اختیارات لازم به این بانک برای مداخله در بازار ارز و کنترل نوسانات ارزی، اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تمدید مصوبه موافقت کردند.
همچنین ثبت موجودی اولیه در سامانه جامع تجارت مربوط به دارایی های شخصی یا سرمایه ای که جریان تولید و فروش قرار نگرفته، نمی شود.
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا ۱۸ عیار در جریان معاملات امروز است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها