پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403 2024,May

نوسان قیمت سکه در کانال ۳۲ میلیون تومان

23 بهمن 1402
نوسان قیمت سکه در کانال ۳۲ میلیون تومان

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز (دوشنبه، ۲۳ بهمن) به ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز کاری گذشته (شنبه، ۲۱ بهمن) ۲۰۰ هزار تومان افزایش دارد.

به گزارش  بانک اول بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه طلا و جواهر، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز (۲۳ بهمن ماه) با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی در مقایسه با روز کاری گذشته، ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۳۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به شنبه گذشته ۳۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم‌سکه امروز با ۱۵۰ هزار تومان افزایش به ۱۸ میلیون و ۵۰ هزار تومان و ربع‌سکه ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان شد. سکه گرمی نیز با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به نرخ پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار در امروز در بازار طلای تهران ۲ میلیون و ۷۷۱ هزار تومان معامله شد که ۱۴ هزار تومان افزایش قیمت را نسبت به شنبه تجربه کرد.

بهای هر اُنس طلا نیز در بازارهای جهانی ۲ هزار و ۲۳ دلار است که یک دلار کاهش قیمت را تجربه کرده است./ایرنا

اخبار مرتبط
بازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و افزایش قیمت سکه نسبت به روز گذشته است.
نشست شورای عالی هماهنگی اقتصادی، امروز چهارشنبه به ریاست آقای رئیسی برگزار شد و دو مصوبه به تصویب رسید. در این نشست با توجه به لزوم تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی مبنی بر اعطای اختیارات لازم به این بانک برای مداخله در بازار ارز و کنترل نوسانات ارزی، اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تمدید مصوبه موافقت کردند.
همچنین ثبت موجودی اولیه در سامانه جامع تجارت مربوط به دارایی های شخصی یا سرمایه ای که جریان تولید و فروش قرار نگرفته، نمی شود.
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا ۱۸ عیار در جریان معاملات امروز است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها