یکشنبه, 23 اردیبهشت 1403 2024,May

آغاز عرضه ارز مسافرتی با شرایط جدید از امروز + مدارک

07 اسفند 1402
آغاز عرضه ارز مسافرتی با شرایط جدید از امروز + مدارک

طبق اعلام مدیر روابط عمومی بانک مرکزی، از امروز ۷ اسفندماه عرضه ارز مسافرتی با شرایط و سهمیه جدید در شعب منتخب بانک های عامل ملی، ملت و سامان آغاز شد.

به گزارش  بانک اول  مصطفی قمری وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با اعلام این خبر تأکید کرد: از امروز 7 اسفندماه و در راستای مدیریت بازار ارز و پوشش نیاز ارزی متقاضیان در پایان سال، سرانه فروش ارز برای مسافرت ‌های هوایی به متقاضیان از 500 به 1000 یورو به قیمت مرکز مبادله ارز و طلای ایران افزایش یافت و عملیات عرضه نیز در شعب منتخب ‎بانک‌های عامل ‎ملی ، ملت و ‎سامان آغاز شد.

گفتنی است، ‏مدارک مورد نیاز برای خرید ارز متقاضیان شامل ارائه گذرنامه معتبر، بلیط مسافرت هوایی و رسید پرداخت عوارض خروج از کشور می‌باشد. ضمن اینکه تحویل ‎ارز در درگاه خروجی فرودگاه‌ها به مسافران صورت می‌پذیرد.

اخبار مرتبط
از مجموع 670 کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، 468 کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و 433 میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (شنبه ۲۲ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به روز گذشته کاهش یافت و ۴۱ میلیون تومان داد و ستد شد.
متقاضیان می توانند با واریز مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال(350 میلیون تومان) به عنوان وجه الضمان به ازای هر قطعه شمش طلا تا ساعت 24 روز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه، در این حراج شرکت کنند.
ازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها