دوشنبه, 24 اردیبهشت 1403 2024,May

دومین حراج سکه طلای مرکز مبادله چهارشنبه ۱۶ اسفند برگزار خواهد شد

13 اسفند 1402
دومین حراج سکه طلای مرکز مبادله چهارشنبه ۱۶ اسفند برگزار خواهد شد

سخنگوی مرکز مبادله گفت: متقاضیانی که در حراج اول امکان ثبت نام و احراز هویت نداشته‌اند یا کسانی که در حراج نخست برنده نشده‌اند، می‌توانند در حراج دوم شرکت کنند.

به گزارش بانک اول اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران  گفت: با توجه به استقبال گسترده عموم مردم از اولین حراج سکه در مرکز مبادله ایران و کندی روند ثبت نام و احراز هویت، به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند دومین حراج سکه در مرکز مبادله ایران چهارشنبه ۱۶ اسفند برگزار می‌شود. متقاضیانی که در حراج اول امکان ثبت نام و احراز هویت نداشته‌اند یا کسانی که در حراج نخست برنده نشده‌اند می‌توانند در حراج دوم شرکت کنند.

او می‌گوید: متقاضیانی که واریز وجه در سامانه را انجام داده‌اند می‌توانند با همین وجه واریزی در کیف پول خود اقدام به شرکت در حراج دوم کنند. آگهی حراج دوم که شامل نوع سکه‌ها و شرایط شرکت در حراج است طی ساعات آتی اطلاع رسانی خواهد شد./باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
بررسی‌های به‌عمل‌آمده از هسته مرکزی بازار ارز تهران گویای آن است که کمبود تقاضا روند کاهشی نرخ ارز را تشدید کرده است.
از مجموع 670 کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، 468 کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و 433 میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (شنبه ۲۲ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به روز گذشته کاهش یافت و ۴۱ میلیون تومان داد و ستد شد.
متقاضیان می توانند با واریز مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال(350 میلیون تومان) به عنوان وجه الضمان به ازای هر قطعه شمش طلا تا ساعت 24 روز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه، در این حراج شرکت کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
کارگر ساده
ارسال شده در : یکشنبه 13 اسفند 1402

من با هزار بدبختی ثبت نام و احراز هویت کردم و سفارش گذاشتم. الان نگا کردم زده وضعیت لغو شده توسط کاربر

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها