یکشنبه, 23 اردیبهشت 1403 2024,May

روزهای جدید حراج سکه اعلام شد/ مرکز مبادله: اختلال نداریم، خرید به کندی انجام می شود

16 اسفند 1402
روزهای جدید حراج سکه اعلام شد/ مرکز مبادله: اختلال نداریم، خرید به کندی انجام می شود

طبق اعلام مرکز مبادله، روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده حراج سکه برگزار خواهد شد؛ ضمن اینکه حراج امروز تا ساعت ۱۶ تمدید شده است.

به گزارش بانک اول اصغربالسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درباره فرایند خرید سکه های حراجی در حراج امروز، گفت:  تا ساعت 14:45 دقیقه 50 هزار نفر واریز وجه انجام دادند؛ تقاضا به شدت بالاست و به همین دلیل یک مقدار کندی در سامانه داریم. 

وی افزود: پایان زمان حراج ساعت 15 بوده ولی باتوجه به حجم بالای تقاضا حراج تا ساعت 16 تمدید شده است.

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران درباره زمان های جدید برگزاری حراج سکه گفت: روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده حراج برگزار می شود و افرادی که موفق نشده اند در این هفته خرید کنند، هفته بعد در حراج ها شرکت کنند. نوع سکه های حراجی نیز در اطلاعیه‌ها اعلام می شود.

اخبار مرتبط
ازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
روز گذشته سازمان حج و زیارت خبر داد ارز مسافرتی برای زائران حج تمتع از امروز ۲۳ اردیبهشت ماه تا سقف ۵۰۰ دلار در شعبه منتخب بانک ملی در سراسر کشور عرضه می‌شود.
این حراج از ساعت 12 الی 16 امروز یک‌شنبه در مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد. حراج بیست‌وپنجم‌ در دو بخش عمده و خرد برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند حداکثر 25 شمش طلای استاندارد در هفته تقویمی خریداری کنند.
وی در پیش‌بینی از آینده بازار طلا و سکه نیز گفت: پیش‌بینی قیمت طلا سخت است اما تجربه نشان داده همین مسیر کنونی ادامه داشته باشد از طرف دیگر رخداد سیاسی خاصی در عرصه جهانی به وجود نیاید می‌توان قیمت ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان با اندکی کاهش یا افزایش را برای هر گرم طلا ببینیم.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها