یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

قیمت ارز مسافرتی اعلام شد

18 اسفند 1402
قیمت ارز مسافرتی اعلام شد

همزمان با تداوم افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه، امروز نرخ یورو خدماتی که مبنای محاسبه ارز مسافرتی است پا به محدوده ۴۷ هزار گذاشت

به گزارش  بانک اول   قیمت هر گرم طلا امروز پنجشنبه ۱۷ اسفند با آغاز معاملات بازار ۷۱ هزار تومان نسبت به عصر دیروز گران شد و معادل سه میلیون و ۱۷۸ هزار تومان به فروش رسید.

سکه امامی با رشد قیمت ۱۴۴ هزار تومانی، یکبار دیگر از مرز ۳۷ میلیون عبور کرد و نیم سکه با افزایش قیمت ۲۰۰ هزار تومانی به مرز ۲۱ میلیون نزدیک شد. در مرکز مبادله ارز و طلا نیز یورو خدماتی که این روزها مبنای نرخ ارز دولتی و ارز مسافرتی است، کمی بیش از ۴۷ هزار تومان یعنی ۲۹۰ تومان بیشتر از چهارشنبه عرضه می‌شود.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله

قیمت دلار خدماتی امروز پنجشنبه ۱۷ اسفند براساس اعلام مرکز مبادله ارز و طلا ۴۳ هزار و ۹۵ تومان است.

قیمت دلار خدماتی به این ترتیب نسبت به دیروز ۶۵ تومان ارتقا پیدا کرده و همزمان قیمت یورو خدماتی نیز با رشد تقریبا ۲۹۰ تومانی پا به محدوده ۴۷ هزار تومان گذاشت.

قیمت یورو خدماتی مبنای محاسبه ارز دولتی است و متقاضیان ارز مسافرتی به‌جای نرخ‌های اعلامی از سوی دلال‌ها می‌توانند با ارائه مدارک لازم یورو خدماتی را با نرخی نزدیک ۴۷ هزار تهیه کنند.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ارز و طلا

انواع ارز خدماتی چهارشنبه امروز
دلار خدماتی ۴۳ هزار و ۳۰ تومان ۴۳ هزار و ۹۵ تومان

یورو خدماتی

۴۳ هزار و ۹۵ تومان ۴۷ هزار و ۲۵ تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه

هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز پنجشنبه ۱۷ اسفند با شروع معاملات بازار ۷۱ هزار تومان نسبت به خریدوفروش‌های عصر دیروز گران شد و با عبور از از مرز سه میلیون و ۱۰۰، روی جایگاه سه میلیون و ۱۷۸ هزار تومان ایستاد.

قیمت سکه امامی همزمان ۱۴۴ هزار تومان ارتقا پیدا کرد و به ۳۷ میلیون و ۹۸ هزار تومان رسید. ربع‌سکه ۱۰۰ هزار تومان و نیم‌سکه ۲۰۰ هزار تومان رشد قیمت داشتند و به ترتیب ۱۳ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان به فروش رسیدند.

قیمت انواع طلا و سکه

طلا و سکه

چهارشنبه

امروز

هر گرم طلا ۱۸ عیار

سه میلیون ۱۰۷ هزار تومان سه میلیون ۱۷۸ هزار تومان

سکه امامی

۳۶ میلیون و ۹۵۴ هزار تومان ۳۷ میلیون و ۹۸ هزار تومان

نیم سکه

۲۰ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان ۲۰ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان

ربع سکه

۲۰ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان ۱۳ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان

سکه گرمی

شش میلیون و ۵۲۰ هزار تومان شش میلیون و ۶۲۰ هزار تومان
اخبار مرتبط
قیمت طلای جهانی با وجود شروع توفانی، با کاهش شدید در روز دوشنبه مواجه شد. با این حال، توانست بخشی از این ریزش را در نیمه دوم هفته جبران کند. با وجود منفی بسته شدن کندل هفتگی، طلا از نظر تکنیکالی همچنان روند صعودی دارد. اظهارات سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا و همچنین داده‌های مربوط به اشتغال در ایالات متحده می‌تواند بر روند طلا در هفته آینده تاثیرگذار واقع شود.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته (پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه) افت ۹۰۰ هزار تومانی داشت و به ۴۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.
دلار هم اکنون در بازار تهران با قیمت ۶۱ هزار و ۴۰۰ تومان هم خریدار ندارد؛ دلار فردایی هم اکنون به کانال ۶۰ هزار تومان بازگشته است؛ دلار هرات نیز ۶۱ هزار و ۳۰۰ تومان قیمت خورده است. ضمن اینکه یورو در بازار افشار با قیمت ۶۶ هزار تومان هم خریدار ندارد و فروشنده ها نگران ضرر بیشتر هستند.
امروز قیمت دلار مبادله ای، امروز به ۴۴,۱۹۸ (چهل و چهار هزار و یکصد و نود و هشت ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۳۶ درصدی داشته است. قیمت طلا و سکه اما پایین آمد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها