شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

آغاز سومین حراج سکه/ تکلیف پول برنده نشدگان حراج‌های قبلی چیست؟

19 اسفند 1402
آغاز سومین حراج سکه/ تکلیف پول برنده نشدگان حراج‌های قبلی چیست؟

درحالی سومین حراج سکه از دقایقی قبل در مرکز مبادله آغاز شده که تاکنون۱۵ هزار سکه ثبت سفارش شده است؛ اما برخی از برنده نشدگان حراج‌های قبلی از عدم استرداد وجهشان گلایه دارند.

به گزارش بانک اول، اصغر بالسینی با اشاره به سومین حراج سکه در روز جاری گفت: سومین حراج ربع سکه از ساعت 12 شروع شده وافرادی که احراز هویت شده و ثبت نام کرده اند می توانند از ساعت12 تا15 سفارش گذاری انجام دهند.

وی گفت: طی 20 دقیقه نخست حراج سه هزار و500 نفر سفارش گذاری کرده و بیش از 15 هزار سکه ثبت سفارش شده است؛ آمار نشان می دهد طی سومین حراج بیش از 68 هزار نفر امکان ثبت سفارش نهایی را داشته باشند.

بالسینی با تاکید براینکه بعد از ساعت 15 دسته بندی متقاضیان انجام می شود به مشکلات برنده نشدگان حراج های قبلی در خصوص استرداد وجه اشاره و تصریح کرد: افرادی که در حارج های قبلی برنده نشده اند مشکلات جزئی در استرداد وجهشان دارند که مربوط به اسمانه مرکز مبادله نیست بلکه مشکل از سامانه های سیستم مالی بانکی است. البته 95 درصد مشکل استرداد وجه برنده نشدگان حراج های قبلی مرتفع شده و مابقی نیز در حال رفع می باشد.

اخبار مرتبط
قیمت طلای جهانی با وجود شروع توفانی، با کاهش شدید در روز دوشنبه مواجه شد. با این حال، توانست بخشی از این ریزش را در نیمه دوم هفته جبران کند. با وجود منفی بسته شدن کندل هفتگی، طلا از نظر تکنیکالی همچنان روند صعودی دارد. اظهارات سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا و همچنین داده‌های مربوط به اشتغال در ایالات متحده می‌تواند بر روند طلا در هفته آینده تاثیرگذار واقع شود.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته (پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه) افت ۹۰۰ هزار تومانی داشت و به ۴۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.
دلار هم اکنون در بازار تهران با قیمت ۶۱ هزار و ۴۰۰ تومان هم خریدار ندارد؛ دلار فردایی هم اکنون به کانال ۶۰ هزار تومان بازگشته است؛ دلار هرات نیز ۶۱ هزار و ۳۰۰ تومان قیمت خورده است. ضمن اینکه یورو در بازار افشار با قیمت ۶۶ هزار تومان هم خریدار ندارد و فروشنده ها نگران ضرر بیشتر هستند.
امروز قیمت دلار مبادله ای، امروز به ۴۴,۱۹۸ (چهل و چهار هزار و یکصد و نود و هشت ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۳۶ درصدی داشته است. قیمت طلا و سکه اما پایین آمد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها