شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

فوری؛ توزیع ارز مسافرتی متوقف شد+ تصویر

21 اسفند 1402
فوری؛ توزیع ارز مسافرتی متوقف شد+ تصویر

یک نماینده مجلس شورای اسلامی مدعی شد با ورود رئیس جمهور، توزیع ارز مسافرتی متوقف شده است.

به گزارش  بانک اول خضریان در شبکه ایکس نوشت:

لازم به ذکر است؛ وی ادامه داد: در روزهای اخیر تنها یک بار سامانه بانک ملی برای ارایه ارز مسافرتی برای حدود 5 ساعت قطع شد که با همکاری فرودگاه، بانک ملی توانست دلار مسافرتی را به صورت دستی به مسافران پرداخت کند.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاه امام گفت: پس از آن در راستای افزایش سرعت عمل، 6 دستگاه خودپرداز به دستگاه‌های خودپرداز موجود اضافه و در بخش‌های مختلف تعبیه شد تا مسافران برای استفاده از خودپردازهای ارزی معطل نمانند.

اخبار مرتبط
آیا ارز اربعین همان ارز مسافرتی است؟ این یکی از سوالات پرتکرار زائران اربعین است. از آنجایی که این دو نوع ارز شباهت زیادی بهم دارند دارای تفاوت‌های زیادی نیز می‌باشند
قیمت دلار پس از تعیین تکلیف انتخابات ریاست‌جمهوری از محدوده ۶۰ هزار تومان خارج شد و ارزشش ظرف ۱۵ روز نزدیک سه هزار تومان کاهش پیدا کرد. کارشناسان آن زمان این واقعه را واکنش بازار به یک تحول سیاسی دانستند
با اعلام رسمی دولت، در پی تداوم گرمای شدید و کم‌سابقه هوا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، کلیه مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ تعطیل خواهند بود. بنابراین با توجه به تعطیلی بانک‌ها در روز ۷ مرداد، حراج چهلم شمش طلا که بنا بود فردا برگزار شود، لغو می‌شود و اگر در صورت عدم تغییر در نحوه فعالیت ادارات در روز دوشنبه ۸ مردادماه، حراج سکه طبق روال قبلی روز دوشنبه برگزار خواهد شد.
امروز قیمت طلا و دلار در بازار بالا رفت، قیمت سکه امامی به ۴۱,۳۰۰,۰۰۰ (چهل و یک میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۲۴ درصدی داشته است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها