یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

سکه تمام به سبد حراج مرکز مبادله ارز و طلا اضافه می‌شود

21 اسفند 1402
سکه تمام به سبد حراج مرکز مبادله ارز و طلا اضافه می‌شود

سخنگوی مرکز مبادله گفت: در حراج ششم سکه مرکز مبادله که فردا ۲۲ اسفند برگزاری می‌شود بناست هر سه نوع سکه ربع، نیم و تمام عرضه شود.

به گزارش بانک اول اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز ۲۱ اسفند پنجمین حراج سکه در مرکز مبادله است و از ساعت ۱۲ زمان ثبت سفارش گذاری آن آغاز خواهد شد. امروز متقاضیان می‌توانند علاوه بر ربع سکه، نیم سکه هم خریداری کنند و در حراج ششم سکه مرکز مبادله که فردا ۲۲ اسفند برگزاری می‌شود بناست هر سه نوع سکه ربع، نیم و تمام عرضه شود.

او در ادامه اظهار کرد: تمام سکه های عرضه شده ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است. حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است. به نحوی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه یا ۵ قطعه نیم سکه، یا ۵ قطعه تمام و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از ۵ قطعه باشد.

سخنگوی مرکز مبادله می‌گوید: مورد دیگر نیز در خصوص مراجعه برای دریافت فیزیکی سکه‌ها است که از امروز موعد تحویل برای اولین حراج سکه آغاز شده است. برندگان دیگر از ۷ روز کاری بعد از زمانی که برنده شدند باید مراجعه داشته باشند./باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اعلام اینکه سکه های طلای مرکز مبادله ایران عیار ۹۰۰ در هزار دارد، گفت:همگی این سکه‌ها از استانداردهای بانک مرکزی برخوردارند و ایجاد شائبه درخصوص مشخصات آنها از سوی کسانی صورت می‌گیرد که از این حواشی سود می‌برند.
بازار امروز شاهد عقب نشینی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
قیمت اسکناس دلار در مرکز مبادله در کانال ۴۴ هزار تومان، قیمت حواله دلار در کانال ۴۱ هزار تومان و قیمت یورو هم در کانال ۴۷ هزار تومان پیشروی کردند. به عقیده معامله‌گران با کاهش تنش در منطقه، قیمت‌ها از روند صعودی دست کشیدند و ریزش بازار را به ۴ دلیل اشباع خرید در بازار، از دست رفتن حمایت‌های مهم نرخ دلار و سکه، دیپلماسی فعال اقتصادی دولت با سفر وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی به عربستان و تذکر مجلس به بازارساز جهت حضور فعالانه‌تر در بازار می‌دانند.
در سال‌های اخیر شاهد افزایش ورود و عرضه دلار تقلبی در بازار ایران بوده‌ایم. این موضوع چالش‌های زیادی را برای مردم و فعالان اقتصادی به‌وجود آورده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها