یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

افزایش نرخ سکه در مقابل کاهش قیمت طلا در بازار تهران

21 اسفند 1402
افزایش نرخ سکه در مقابل کاهش قیمت طلا در بازار تهران

هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (دوشنبه، ۲۱ اسفند) بازار طلای تهران با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۳۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید، اما قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار تهران کاهش داشت.

به گزارش  بانک اول  قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران ۳۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان دادوستد شد که نسبت به دیروز ۲۰۰ هزار تومان افزایش داشت.

قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به ۳۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.

نیم‌ سکه با افزایش ۴۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته ۲۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد اما ربع سکه با ۵۰ هزار تومان کاهش به ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت سکه گرمی امروز با ۱۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار طلای تهران در معاملات روز جاری سه میلیون و ۱۰۲ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت خورد که نسبت به روز گذشته ۳۴۰۰ تومان کاهش را ثبت کرد.

قیمت جهانی هر اُنس طلا امروز در بازارهای جهانی با افت یک دلاری به ۲۱۷۷ دلار رسید./ایرنا

اخبار مرتبط
طی جلسه معاملاتی امروز یک شنبه 9 اردیبهشت ماه 1403و در دو حراج عمده و خرد، مجموعا 250 قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شد. میانگین قیمت شمش های طلای معامله شده در این روز، 4 میلیارد و 388 میلیون تومان به ثبت رسید.
طرزعلی بیان داشت: برای واردات کالای اساسی کشاورزی شامل گندم، دانه‌های روغنی و نهاده‌های دامی 930 میلیون دلار، برای دارو، مواد اولیه دارویی و تجهیزات پزشکی 97 میلیون دلار و در مجموع یک میلیارد و 27 میلیون دلار برای کالای اساسی و دارو ارز پرداخت شد.
زمان جلسه حراج از ساعت 12 تا 16 است و وجه‌الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال (3،500،000،000 ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت 24 روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال 1403 مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.
رصد بازار سکه و طلا طبق آخرین معاملات انجام شده تا لحظه انتشار این گزارش نشان می‌دهد که بازار همچنان در مسیر کاهش قرار دارد. ضمن اینکه بازار جهانی نیز امروز (یکشنبه) تعطیل بوده و تاثیر چندانی بر روند بازار داخل نداشته است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها