شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

نحوه ی دریافت وام نیم میلیارد تومانی بانک ملت + جزئیات

27 اسفند 1402
نحوه ی دریافت وام نیم میلیارد تومانی بانک ملت + جزئیات

بانک ملت طرح تسهیلاتی به نام «شایان» را تدارک دیده که براساس آن شخص این امکان را دارد تا با ایجاد میانگین حساب یک تا 12 ماهه، وام 500 میلیون تومانی دریافت کند.

به گزارش بانک اول، افرادی که مشتری بانک ملت هستند و در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی با حداقل سپرده 15 میلیون تومانی دارند، می‌توانند برای طرح تسهیلاتی شایان درخواست بدهند.

البته افراد به منظور دریافت این تسهیلات گذشته از سپرده کوتاه مدت باید ضامن رسمی مورد نظر بانک و اعتبار شغلی نیز داشته باشند. میزان سود این تسهیلات برحسب ضریب برابری و مدت ماندگاری تعیین شده و بین 18 تا 23 درصد است. افراد بعد از دریافت وام بین 12 تا حداکثر 60 ماه امکان پرداخت اقساط را دارند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود 18 درصدی و در نظر گرفتن حداکثر مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط این تسهیلات به 12 میلیون و 696 هزار و 714 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 261 میلیون و 802 هزار و 823 تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز به 763 میلیون و 532 هزار و 823 تومان می‌رسد.

اخبار مرتبط
بانک اول- بانک صادرات به همه افراد واجد شرایط وام کارت اعتباری تا سقف 200/000/000 تومان و اقساط 60 ماهه پرداخت می کند.
بانک اول - بانک ملت طرح جدید تسهیلاتی به نام «پرنیان پلاس» را طراحی کرده که براساس آن به مشتریان واجد شرایط 50 میلیون تومان پرداخت می‌شود. این وام برای خرید کالا است.
بانک اول - با صدور مجوز افزایش سرمایه بانک ملت از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، سرمایه این بانک خصوصی با ۵۵.۰۰۰ میلیارد ریال افزایش به ۲۶۲.۰۴۲ میلیارد و ۸۶۲ میلیون ریال خواهد رسید.
بانک اول - اعطای تسهیلات و وام بانکی توسط بانک‌ها در چهارچوب نظام بانکداری بدون ربا و عقود اسلامی، یکی از روش‌های مرسوم برای توسعه و رونق اقتصادی و به ویژه کمک به نیازهای مالی مردم و تامین نقدینگی مورد نیاز آن‌ها است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها