شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

خبر خوش درباره پروژه‌های مسکن دولتی در سال ۱۴۰۳ + جزییات

07 فروردین 1403
خبر خوش درباره پروژه‌های مسکن دولتی در سال ۱۴۰۳ + جزییات

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا خرداد ماه سه هزار واحد مسکن مهر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش بانک اول به نقل از ایسنا، خلیل محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه از ابتدای نوروز روند اجرای پروژه‌های مسکن مهر در شهر پردیس به صورت چند شیفته در حال انجام بود گفت: اجرای پروژه‌های مسکن مهر در شهر پردیس تنها در روز اول و دوم فروردین ماه تعطیل بود، اما از سوم فروردین ماه اجرای پروژه‌های مسکن مهر در پردیس در حال انجام است و به صورت شبانه روزی تمامی نیروها و پیمانکاران در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد:  سال گذشته ۱۶ هزار واحد مسکن مهر را در شهر پردیس با تمامی امکانات به متقاضیان تحویل دادیم و طبق هدف گذاری که هم انجام دادیم تا خرداد ماه سه هزار واحد مسکن مهر دیگر را طی امسال به بهره برداری خواهیم رساند.

او تاکید کرد: تحویل واحدهای مسکن مهر در شهر پردیس طبق دستوری که وزیر راه‌وشهرسازی داده است از طریق تکمیل تمامی امکانات و ساخت محوطه‌ها است که به صورت کامل تمامی آن‌ها را اجرا خواهیم کرد.

اخبار مرتبط
اداره راه و شهرسازی استان تهران با ارسال پیامکی به متقاضیان نهضت ملی مسکن فرصت داد تا ۳۱ اردیبهشت ماه امسال آورده خود را به ۱۸۰ میلیون تومان افزایش دهند.
این مصوبه برای تعیین سقف اجاره و نظارت در این زمینه در اختیار خوبی به دولت می‌دهد. البته کاهش نرخ تورم تولید مسکن را سال گذشته شاهد بودیم و امیدواریم شاهد افزایش نرخ اجاره مانند سال گذشته نباشیم. نظارت گسترده بر بنگاه‌های املاک، مالیات بر خانه‌های خالی، سامانه رایگان خودنویس و هم‌چنین افزایش عرضه زمین و افزایش ساخت مسکن از جمله اقدامات ما در این زمینه است.
بازارهای مسکن و اجاره باید منتظر تحول بزرگی که حوزه آگهی باشند؛ اگر مسئولان وزارت راه و شهرسازی روی حرفشان بمانند، از یک هفته دیگر با حذف آگهی‌های دروغی و مشقی و تکراری از سکوهای اینترنتی، بساط قیمت سازی برای آشفته کردن بازار مسکن جمع خواهد شد.
تورم مسکن خصوصا از سال ۹۸ به این‌سو از نرخ میانگین تورم در کشور جلوتر بوده است و هر سال بیش از نرخ تورم به نرخ اجاره‌ها افزوده شده است. اما پیگیری اخبار اقتصادی نشان می‌دهد سرعت تورم در سال گذشته گرفته شده و احتمالا در سال جدید هم این روند ادامه پیدا می‌کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها