شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

طرح توقیف خودروهای لوکس قاچاق در حال اجرا است

14 فروردین 1403
طرح توقیف خودروهای لوکس قاچاق در حال اجرا است

رئیس پلیس امنیت اقتصادی از اجرای طرح توقیف خودروهای لوکس قاچاق و توقیف 5 دستگاه خودرو در اولین مرحله از اجرای این طرح در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش بانک اول  حسین رحیمی در چهاردهمین جلسه قرارگاه نوروزی امین با اشاره به اینکه قاچاق پدیده ای ویران گر و مخرب است که همه طیف ها و جنبه های آن می تواند به سهم خود به اقتصاد یک کشور آسیب برساند، بیان داشت: همه مصادیق و جنبه های قاچاق کالا توسط کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی رصد و برخورد قانونی لازم با آن انجام خواهد شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اجرای طرح توقیف خودروهای لوکس قاچاق، عنوان داشت: در بررسی های اولیه خودروهای لوکس و گران‌قیمت سطح شهر مشخص شده که برخی از این خودروها فاقد مجوزهای لازم بوده و در حقیقت به صورت غیر مجاز و قاچاق وارد کشور شده اند.

وی افزود: توقیف خودروهای لوکس قاچاق توسط کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در حال انجام است و در اولین مرحله اجرای این طرح 5 دستگاه خودرو فاقد مجوزهای لازم توقیف شده است.

اخبار مرتبط
با استناد به مصوبه کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان و تأیید استاندار فارس، ساعت کار همه دستگاه‌های اجرایی استان (مؤسسات عمومی دولتی و غیردولتی و بانک‌ها) از روز شنبه ۶ مرداد تا آخر هفته از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ تعیین شده است و کسری ساعت موظفی به صورت دورکاری و با برنامه ریزی دستگاه‌های اجرایی براساس مقررات، جبران می‌شود. وی افزود: براساس این مصوبه همه دستگاه‌های دولتی به غیر از بانک‌ها و دستگاه‌های خدمت رسان روز یکشنبه ۷ مرداد تعطیل هستند و مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند نسبت به برنامه ریزی و نظارت
تابستان و گرمای طاقت‌فرسای آن، فصلی است که کولر آبی به عنوان ناجی، خنکای دلچسب را به خانه‌هایمان هدیه می‌دهد. اما گاهی اوقات، این ناجی عزیز دچار افت باد می‌شود و ما را در گرمای طاقت‌فرسا تنها می‌گذارد.در این مقاله، با ارائه راه‌حل‌های طلایی، به شما کمک می‌کنیم تا دوباره شاهد نسیم خنک و دل‌انگیز کولر آبی خود باشید.
مدیرعامل توانیر درباره تعطیلی ادارات دولتی در تهران طی روز شنبه به دلیل گرما توضیح داد.
شرایط بازنشستگی در تعدادی از صندوق‌های بیمه‌ای به‌ویژه سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری دارای تنوع زیادی است و فقط در همین دو نهاد بازنشستگی 28 شکل مختلف دارد. البته بازنشستگی با 30 سال سابقه یا 60 سال سن بیشتر دیده می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها