شنبه, 7 مهر 1403 2024,September

دریافت وام فوری 50 میلیون تومانی بانک آینده + شرایط و مبلغ اقساط

03 تیر 1403
دریافت وام فوری 50 میلیون تومانی بانک آینده + شرایط و مبلغ اقساط

افرادی که مایل به دریافت وام 50 میلیون تومانی طرح «آینده داران» از بانک آینده برای خرید کالا و محصولات مختلف هستند باید در این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی، بلندمدت یا قرض الحسنه جاری داشته باشند. متقاضیان دریافت این تسهیلات نیازی به ارائه ضامن نیز ندارند.

به گزارش بانک اول، افرادی که به دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک آینده تمایل دارند با این مبلغ تنها می‌توانند از فروشگاه‌های ایران مال خرید داشته باشند. این وام بدون ضامن سود متغیری دارد که با توجه به دوره بازپرداخت مشخص می‌شود. در صورتی که دوره بازپرداخت شش ماهه باشد، سود این تسهیلات هفت درصد خواهد بود و اگر مدت زمان بازپرداخت 24 ماه تعیین شود، سود تسهیلات به 23 درصد خواهد رسید. بانک برای ضمانت بازپرداخت اقساط این تسهیلات سپرده متقاضی را مسدود کرده و با توجه به اعتبار شغلی وی وام را پرداخت می‌کند. در صورتی که متقاضی وام کارمند دولتی باشد، سپرده وی مسدود نشده و تنها با ارائه یک معرفی نامه از محل کار خود امکان دریافت این وام را دارد.

با در نظر گرفتن حداکثر مبلغ وام، سود هفت درصدی و بازپرداخت شش ماهه، میزان هر قسط 6 میلیون و 803 هزار و 437 تومان است. کل سود وام به 820 هزار و 625 تومان می‌رسد و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 40 میلیون و 920 هزار و 625 تومان خواهد بود.

امکان دریافت غیرحضوری وام خرید کالای بانک آینده وجود دارد؟

افراد مایل به دریافت این وام به صورت مجازی نیز امکان درخواست برای آن را دارند. به این منظور متقاضیان باید به سامانه‌های پیشخوان مجازی یا سمتا مراجعه کرده و براساس میزان اعلام و توافق شده در مقابل وثیقه‌های مورد نظر بانکی اعتبار خرید دریافت کنند.

اخبار مرتبط
لازم به ذکر است در راستای اجرای قوانین بودجه سال 1403 کل کشور و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، از ابتدای سالجاری تا تاریخ 01/07/1403، بالغ بر 880 هزار میلیارد ریال شامل 264.000 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان اعطا شده که در مقایسه با مبلغ 738 هزار میلیارد ریال سهمیه تکلیفی بابت این تسهیلات تا تاریخ مزبور، عملکرد بیش از 119 درصدی را از سوی شبکه بانکی شاهد می باشیم.
وام طلا یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین وام‌های است که بانک‌ها و برخی موسسات خصوصی ارائه می‌دهند. اما باید بدانید که این وام به‌منظور خرید طلا پرداخت نمی‌شود بلکه ضامن این وام طلا شما است.
افرادی که شرایط دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک صادرات با نرخ سود 23 درصد و حداکثر زمان بازپرداخت آن، یعنی 60 ماه را داشته باشند، موظف هستند که ماهانه هشت میلیون و 457 هزار تومان قسط به بانک پرداخت کنند. به این ترتیب، مبلغ کل بازپرداخت این تسهیلات در زمان سررسید به 507 میلیون و 428 هزار تومان می‌رسد. همچنین هزینه‌های جانبی دریافت این وام نیز 100 هزار تومان، شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها