شنبه, 14 مهر 1403 2024,October

اسامی محصولات غیرمجاز کودک اعلام شد

17 تیر 1403
اسامی محصولات غیرمجاز کودک اعلام شد

روابط عمومی سازمان غذا و دارو اسامی محصولات غیرمجاز کودک را اعلام کرد.

به گزارش بانک اول ، روابط عمومی سازمان غذا و دارو، انواع محصولات کودک با نام تجاری Johnson’s Baby و Johnsons Baby راغیر مجاز معرفی کرد.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با اعلام اینکه این اطلاع رسانی صرفاً شامل نام تجاری با دیکته بالا بوده، از مردم خواست در صورت مشاهده محصولات مذکور در سطح عرضه اقدام به اطلاع رسانی به نزدیکترین معاونت‌های غذا و دارو در سراسر کشور نمایند.

اعلام اسامی محصولات کودک غیرمجاز

اعلام اسامی محصولات کودک غیرمجاز

اعلام اسامی محصولات کودک غیرمجاز

اعلام اسامی محصولات کودک غیرمجاز

ایسنا

اخبار مرتبط
مسیر زندگی ما در حالی که برخی از عادت‌ها به رشد و شکوفایی ما کمک می‌کنند، برخی دیگر بی سر و صدا سلامت ما را از بین می‌برند و به طور جدی برای سلامتی ما خطرناک می‌شوند.
ویروس مرگبار ماربورگ از طریق تماس مستقیم با خون آلوده یا از طریق تماس مستقیم (از طریق پوست آسیب دیده یا غشاهای مخاطی) با خون، ترشحات یا سایر مایعات بدن افراد آلوده و سطوح و مواد (مانند ملحفه و لباس) آلوده شده به این مایعات بین افراد پخش می‌شود و از هر ۱۰ بیمار مبتلا به این ویروس، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند.
همیشه ازبین بردن چربی‌های شکم و پهلو کاری بسیار دشوار بوده و به سختی می‌توان با رژیم و ورزش آن‌ها را سوزاند. اما علاوه بر فعالیت بدنی و ورزش، با ۹ گیاه شناخته شده و پر استفاده می‌توانید در مدت زمانی محدود شاهد کاهش قابل توجه چربی‌های این ناحیه باشید.
افراد مسن ممکن است نگران از دست‌ دادن عملکرد مغزی و همچنین هزینه و فشار ناشی از مراقبت از مبتلایان به زوال عقل باشند. نتایج مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۸ تخمین می‌زند که در ایالات متحده هزینه‌های زندگی برای مراقبت از یک فرد مبتلا به آلزایمرــ شایع‌ترین شکل زوال عقل‌ــ به حدود ۳۲۹ هزار و ۳۶۰ دلار می‌رسد. این رقم بدون شک رو به افزایش است و فشار بیشتری روی سیستم‌های خدمات و ‌تامین اجتماعی وارد خواهد کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها