یکشنبه, 18 شهریور 1403 2024,September

اعلام شرایط فروش برخی از محصولات سایپا / یک توصیه به خریداران

02 مرداد 1403
اعلام شرایط فروش برخی از محصولات سایپا / یک توصیه به خریداران

فروش برخی از محصولات گروه خودروسازی سایپا از فردا چهارشنبه ۳ مرداد آغاز می‌شود.

به گزارش بانک اول ‌ متقاضیان می‌توانند برای تسهیل در فرآیند ثبت نام، قبل از زمان شروع ثبت نام به این آدرس https://saipa.iranecar.com/public/home مراجعه کرده و نسبت به ثبت یا به روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

گروه خودروسازی سایپا در راستای افزایش عرضه محصولات و تنظیم بازار در نظر دارد فروش برخی از محصولات خود را ویژه متقاضیان عادی، طرح‌ جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و جایگزینی خودروهای فرسوده را از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه (۱۴۰۳/۰۵/۰۳) از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com تا زمان تکمیل ظرفیت آغاز کند.

متقاضیان می‌توانند جهت تسهیل در فرآیند ثبت نام، قبل از زمان شروع ثبت نام به آدرس یاد شده مراجعه کرده و نسبت به ثبت یا به روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

ثبت نام در این طرح فروش، صرفاً از طریق آدرس فوق الذکر امکان پذیر است و در صورت استفاده از سایر آدرس‌های اینترنتی، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

اخبار مرتبط
در این طرح، 30 هزار دستگاه خودرو به صورت فروش فوق‌العاده عرضه شده است که به ازای هر محصول، به طور میانگین 75 نفر در صف هستند. همچنین، متقاضیان پیش‌فروش به ازای هر دستگاه حدود 8 نفر هستند.
نحوه ثبت‌نام از طریق شبکه نمایندگی‌ها و به صورت ثبت‌نام دستی و بر اساس پیش فاکتورهای صادره از سوی شرکت خواهد بود. ضمن اینکه چک‌های دریافتی از مشتریان صیادی بوده و در زمان ثبت‌نام اخذ می‌شود.
نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ منتشر خواهد شد.
متقاضیان می توانند از فردا یکشنبه 18 شهریور لغایت روز شنبه 31 شهریور ماه با مراجعه به سایت فروش این شرکت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها