جمعه, 27 مهر 1403 2024,October

بخشنامه فروش محصولات سایپا ویژه مرداد [1403

02 مرداد 1403
بخشنامه فروش محصولات سایپا ویژه مرداد [1403
مرحله جدید فروش محصولات سایپا ویژه مردادماه 1403 از ساعت 10 صبح فردا (چهارشنبه) به صورت اینترنتی آغاز خواهد شد.

به گزارش بانک اول  به اطلاع مشتریان و نمایندگی های مجاز گروه خودرو سازی سایپا میرساند، شرایط پیش فروش محصولات سواری شرکتهای سایپا و پارس خودرو به شرح ذیل در سامانه گروه خودرو سازی سایپا اجرایی خواهد شد.

الف: جدول کلیات طرح 

بخشنامه فروش محصولات سایپا ویژه مرداد 1403

ب: جدول شرایط فروش: 

بخشنامه فروش محصولات سایپا ویژه مرداد 1403

تاریخ و نحوه ثبت نام:

متقاضیان محترم از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 1403/05/03 تا تکمیل ظرفیت میتوانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند. 

شرايط اختصاصی بخشنامه جهت متقاضیان عادی :

1. حداقل سن متقاضیان خرید خودرو 01 سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می باشند.

2. محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یك دستگاه خودرو میباشد.)

3. امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاك فعال انتظامی فعال با عمر خودروی موضوع پلاک مزبور کمتر از پنج سال میسر نمی باشد.

4. متقاضی طی 48 ماه گذشته نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو و طی 24 ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نداشته باشد.

اخبار مرتبط
متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مشمول ضوابط خرید نکردن ۴۸ ماه گذشته در طرح‌های عادی و داشتن پلاک فعال نیستند لذا، مادران مشمول این قانون، حق انتخاب یک خودرو را دارند، اما کسانی که قبلا با استفاده از این قانون یک دستگاه خودرو از خودروسازان دریافت کرده باشند امکان دریافت مجدد خودرو ندارند.
امروز پنجشنبه قیمت قطعی خودروهای اکستریم LX و اکستریم TLX با احتساب کلیه هزینه های جانبی از سوی شرکت مدیران خودرو ویژه مهر 1403اعلام شد.
آن دسته از متقاضیانی که در نوبت دوم عرضه لاماری ایما در سامانه شرکت کرده و ثبت‌نام اولیه را انجام داده‌اند، برحسب اولویت از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۳ مهرماه تا پایان روز یکشنبه، ۲۹/ ۰۷/ ۱۴۰۳ فرصت دارند با مراجعه به آدرس sales.lamari.ir نسبت به تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.
متقاضيان طرح حمايت از خانواده و جواني جمعيت ،مشمول ضوابط عدم خريد 48 ماه گذشته در طرحهاي عادي و عدم برخورداري از پلاك فعال نيستند لذا مطابق قانون فوق ، مادران مشمول اين قانون، حق انتخاب يك خودرو را دارند و كساني كه قبلا با استفاده از اين قانون يك دستگاه خودرو از خودروسازان دريافت نموده باشند امكان دريافت مجدد خودرو ندارند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها