پنجشنبه, 29 شهریور 1403 2024,September

از صاحب‌خانه شکایت کنید، اضافه اجاره را پس بگیرید

09 مرداد 1403
از صاحب‌خانه شکایت کنید، اضافه اجاره را پس بگیرید

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: اگر صاحب‌خانه بیش از نرخ مجاز کرایه را افزایش بدهد هم پول اضافه گرفته شده را باید پس بدهد و هم تا سه برابر جریمه می‌شود.

به گزارش بانک اول رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: اگر صاحب‌خانه بیش از نرخ مجاز کرایه را افزایش بدهد هم پول اضافه گرفته شده را باید پس بدهد و هم تا سه برابر جریمه می‌شود.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در صورتی که مالکان مسکن، سقف مجاز افزایش نرخ اجاره‌بها را رعایت نکنند، تا ۳ برابر اجاره‌بها، جریمه می‌شوند.

اخبار مرتبط
عملکرد بانک‌های اقتصاد نوین، ایران‌زمین، گردشگری، مؤسسه ملل، کارآفرین، شهر، سامان، پست ایران، پاسارگاد، پارسیان، آینده، رفاه کارگران، توسعه تعاون، دی، کشاورزی، خاورمیانه و سرمایه در مشارکت نهضت ملی مسکن به‌روایت تازه‌ترین آمار بانک مرکزی صفر بوده است.
حواشی ساخت خانه‌های ۲۵ متری تمامی ندارد و حالا قرار است انبوهی از این واحدها با مجوز هتل‌آپارتمان در ماهدشت کرج احداث شود؛ آیا این واحدها برای زندگی به سبک ایرانی مناسب است و آیا متقاضیان می‌توانند این واحدهای هتل‌آپارتمان را به‌عنوان مسکن مالک شوند؟
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از راه‌اندازی سامانه جدید برای ثبت قرارداد‌های اجاره، خبر داد.
یک کارشناس حقوق در حوزه مسکن گفت: با توجه به اینکه هم‌اکنون مسکن در بازار به عنوان یک کالای سرمایه‌ای شناخته می‌شود، در آینده نزدیک احتمال افزایش مجدد قیمت ملک وجود دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها