جمعه, 30 شهریور 1403 2024,September

آیا خودروهای وارداتی جدید هم سهمیه سوخت دارند؟

18 مرداد 1403
آیا خودروهای وارداتی جدید هم سهمیه سوخت دارند؟

همزمان با آزادسازی واردات خودرو سوالاتی پیرامون سهمیه بنزین ماشین‌های خارجی مطرح شده است. سهمیه سوخت خودروهای وارداتی جدید چه خواهد شد؟

به گزارش بانک اول آزادسازی واردات خودرو یک سوال مهم برای واردکنندگان مطرح کرده: آیا به خودروهای خارجی واردشده هم سهمیه سوخت تعلق می‌گیرد؟ به گفته مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره کلیه خودروهایی که پلاک ملی ایران دارند، کارت سوخت جدید دریافت خواهند کرد.

سهمیه سوخت خودروهای وارداتی جدید چه می‌شود؟

به گفته علی اکبر عامری، با عنایت به سهمیه‌بندی بنزین، کلیه خودروهای بنزینی پلاک ملی امکان ثبت درخواست کارت سوخت دارند و می‌توانند به طور ماهیانه سهمیه خود را دریافت کنند.

جالب است بدانید که در گذشته خودروهای وارداتی با حجم موتورهای خاص به صورت محدود بنزین دریافت می‌کردند ولی همان‌طور که آقای عامری تأکید کرده، در صورت برخورداری از پلاک ملی و تأیید فراجا می‌توان از سهیمه سوخت بهره‌مند شد.

اخبار مرتبط
بر این اساس شرکت مدیران خودرو شرایط فروش این خودرو را با قیمت جدید اعلام کرده است. این کراس اوور با قیمت ۱۴,۷۱۴,۰۰۰,۰۰۰ریال و اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه و موعد تحویل ۹۰ روز کاری پس از تکمیل وجه به فروش خواهد رسید.
شخصی به نام رایان مک‌کوئین دیوانه‌وارترین خودروی دنیا را با دو موتور جت و بیش از ۱۸ هزار اسب بخار قدرت ساخته است.
پس از گذشت یک هفته از اجرای طرح فروش فوری وانا، توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو دیزل، این شرکت خودروساز، از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور طرح فروش فوری پیکاپ فوتون دیزلی را به صورت نقد و اقساط آغاز کرد؛ این طرح نیز تا زمان پایان ظرفیت ادامه خواهد داشت.
بررسی اطلاعات کدال ایران خودرو از حضور خودرویی ۲۷۰ میلیون تومانی در سبد محصولاتی این خودروساز حکایت دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها