دوشنبه, 26 شهریور 1403 2024,September

تغییر مبلغ یارانه نقدی تکذیب شد

13 شهریور 1403
تغییر مبلغ یارانه نقدی تکذیب شد

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها تغییر مبلغ یارانه نقدی را تکذیب کرد.

به گزارش بانک اول سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها تغییر در مبلغ یارانه نقدی را خلاف واقع دانست و تاکید کرد مبلغ یارانه دهک‌های 1 تا 3 به ازای هر فرد خانوار 400 هزار تومان و یارانه دهک‌های 4 تا 9 به ازای هر فرد خانوار 300 هزار تومان است.

اخبار مرتبط
زمان واریز یارانه نقدی دهک‌های مختلف از بهمن ۱۴۰۲ تغییر کرده و با تقسیم کل یارانه بگیران به سه گروه، زمان واریز گروهی یارانه‌ها نیز به سه بخش تقسیم شده است.
یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۶۳ مربوط به شهریور ماه ۱۴۰۳ به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک های اول تا سوم در سراسر کشور واریز و قابل برداشت است. بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، به حساب سرپرستان خانوار دهک های اول تا سوم در سراسر کشور به ازای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان واریز شده است.
مرحله اول واریز یارانه نقدی مربوط به خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور است که امشب مستمری و یارانه نقدی آنها واریز خواهد شد. همچنین یارانه نقدی دهک‌های اول تا سوم به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان برای هر نفر، ۲۵ شهریور به‌حساب سرپرستان خانوار‌های مشمول واریز می‌شود. در مرحله سوم، یارانه نقدی سایر خانوار‌های مشمول (دهک‌های ۴ تا ۹) به ازای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان طبق معمول در روز سی‌ام هرماه واریز می‌شود.
رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان از اعمال سومین مرحله به‌روز رسانی اطلاعات اقتصادی خانوارها در مهرماه خبر داد و گفت: پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان با دریافت و پایش داده‌های اقتصادی جدید خانوارها از سوی دستگاه‌های مختلف، براساس شاخص‌ها و متغیرهای اقتصادی و رفاهی میزان وسع خانوارها را دریافت و به‌روزرسانی می‌کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها