شنبه, 31 شهریور 1403 2024,September

طرح فروش نقدی و اقساطی کامیونت آرنا پلاس ایران‌خودرو دیزل

31 شهریور 1403
طرح فروش نقدی و اقساطی کامیونت آرنا پلاس ایران‌خودرو دیزل

شرکت ایران‌خودرو دیزل طرح فروش فوری کامیونت آرنا پلاس را آغاز می‌کند.

به گزارش ا بانک اول شرکت ایران‌خودرو دیزل طرح فروش فوری کامیونت آرنا پلاس را از ساعت ۱۰ صبح یکشنبه اول مهرماه به صورت نقد و اقساط با قیمت قطعی آغاز می‌کند.

🔹️کامیونت آرنا پلاس محصول ایران خودرو دیزل در بخش خودرو‌های تجاری سبک است که از پیشرانه چهار سیلندر توربو دیزل ۱۵۴ اسب بخار کامینز با استاندارد آلایندگی یورو پنج و گیربکس ۱+۶ دنده ZF بهره می‌برد. این قوای محرکه توانایی تولید۵۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد.

🔹️این محصول ایران خودرو دیزل در میان خودرو‌های باری سبک که برای حمل و نقل درون و برون شهری استفاده می‌شود، توجه علاقه‌مندان را به خود جلب کرده و با امکانات فنی و عملکردی مناسب، پاسخ‌گوی نیاز مشتریان است.

🔹️امکان ثبت‌نام در این طرح در زمان یادشده از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی  esale.ikd.ir فراهم بوده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

 🔹️متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر به نمایندگی‌های مجاز فروش ایران‌خودرو دیزل در سراسر کشور و پایگاه اینترنتی این شرکت مراجعه کنند.فروش اقساطی کامیونت آرنا پلاس (مهر 1403)

سایر شرایط و توضیحات

1-    قیمت : قیمت خودرو به صورت قطعی می باشد  

2-    نحوه ثبت نام : ثبت نام صرفاً از طریق سایت شرکت و به صورت اینترنتی بوده است. همچنین ضروری است پیش پرداخت اولیه نقدی از کارت بانکی مالک قرارداد پرداخت گردد و چک های مدت دار تکمیل مالی نیز متعلق به مالک قرارداد باشد.

3-      محدودیت ها :در فروش اقساطی هر شخص(با کد ملی مشخص) صرفاً می تواند برای یک دستگاه ثبت نام نماید. فروش نقدی محدودیتی ندارد.

4-     تغییر نام و صلح امکانپذیر نمی باشد و اسناد خودروها به نام خریدار صادر می گردد.

5-      به محض تکمیل ظرفیت این شرکت حق دارد نسبت به توقف طرح اقدام نماید

6-     هزینه شماره گذاری هر دستگاه به صورت علی الحساب می باشد که در قیمت فوق لحاظ و به مبلغ پیش پرداخت اول نقدی اضافه شده است.چنانچه از تاریخ تکمیل مالی تا زمان تحویل خودرو بر اساس اعلام مراجع قانونی ذیربط تغییر یابد، ما به التفاوت هزینه محاسبه و قبل از تحویل خودرو از خریدار دریافت خواهد شد.

7-     علی الحساب هزینه بیمه شخص ثالث یکساله در قیمت فوق لحاظ شده است و ما به التفاوت هزینه پس از بیمه نمودن خودرو از سوی بیمه گر و اعلام قیمت نهایی، محاسبه و دریافت خواهد شد. لازم به ذکر است خریدار می بایستی تا زمان تحویل نسبت به تعیین شرکت بیمه گر اقدام نماید و در صورت عدم اعلام خریدار، شرکت نسبت به اخذ بیمه شخص ثالث از یکی از شرکت های بیمه گر اقدام خواهد نمود

8-    برای واریز مراحل ودایع و چک های تسهیلات هر کدام یک فقره چک صیاد بنفش( به سررسید تعیین شده) به نام متقاضی در زمان ثبت نام دریافت می گردد که باید در سامانه "صیاد" و مشخصات متقاضی در سامانه "ثنا" ثبت شده باشد.

9-    تحویلخودرومنوطبرتکمیلبهایخودرومیباشد.(درروشفروشهای اقساطینیزمیبایستچکهایاقساطتحویلشدهباشد)

10- در روش اقساطی در صورت تمایل به کاهش مبلغ تسهیلات، این مبلغ به ودیعه دوم اضافه خواهد شد و فاصله چک ها با محاسبه کارمزد و یک ماه تنفس، از 1 تا 3 ماه امکان پذیر می باشد. 11

11-  در فروش اینترنتی، متقاضی می بایست حداکثر تا دو روز کاری نسبت به تکمیل پرونده و ارائه چک های مراحل پرداختی روش فروش انتخابی به نمایندگی مورد نظر اقدام نماید. 12

12-  در صورت اعمال هر گونه تغییرات در مشخصات فنی خودرو ( قوای محرکه ، بدنه ، الزامات جانبی ، تزئینات و غیره ) که ناشی از الزامات اجباری شرکت میباشد خریدار ضمن پذیرش این تغییر ملزم به پرداخت هزینه های اعلام شده می باشد .

13-  در صورت اعمال هر گونه تغییر و الزام قانونی مبنی بر پرداخت مالیات و عوارض، خریدار ضمن پذیرش این تغییر ملزم به پرداخت هزینه های اعلام شده می باشد .

14-  تغییر در قیمت ناشی از تغییر در قوانین استاندارد، شماره گذاری و...: چنانچه بر اساس قوانین و مقررات ابلاغی دولتی تا قبل از تحویل نهایی خودرو، شرکت ملزم به تغییرات فنی در خودرو شود یا در طول فرآیند قانونی برای آماده سازی و تحویل خودرو (اخذ پلاک، اسقاط و ...) ملزم به پرداخت هزینه هایی شود که در قیمت تمام شده خودرو تاثیر داشته باشد، این هزینه ها طبق قوانین صادره به قیمت نهایی اضافه و خریدار موظف است قبل از تحویل، آن را پرداخت نماید.

15-  تسهیلات فروش اقساطی با آخرین شرایط و ضوابط جاری شرکت ایران خودرو دیزل بوده و تضمین اقساط به انتخاب متقاضی صرفا برای یک دستگاه به یکی از دو روش خواهد بود :1) ضمانتنامه بانکی 2) ارائه چک ضمانت به میزان 120% اقساط و ترهین برگ سبزخودرو و بیمه بدنه خودرو برای مدت اقساط به ذینفعی شرکت ایران خودرو دیزل به عهده خریدار می باشد.

16-  انواع کاربری قابل نصب بر روی خودرو عبارتند از : باری فلزی، حمل زباله، خودروبر، مسقف فلزی، بغل بازشو مسقف چادری، بغل دار فلزی بازشو، یخچالدار، باری چوبی با روکش فلزی، مسقف ایزوله حمل بار و تانکر حمل آب

17-  رنگهای موجود عبارتند از : سفید، آبی کاربنی متالیک و نقره ای متالیک

اخبار مرتبط
شهدی شریف معتقد است برای اینکه صاحبان خودروهای اسقاطی را سر ذوق آورد تا نسبت به بازیافت خودروی در اختیار خود اقدام کنند، باید سیاست گذار کلان سه برنامه را به طور همزمان دنبال کند. به نظر رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت کشور «تخصیص یافتن منابع لازم»، «تسهیلات ارزان قیمت» و «برنامه ریزی برای اجرای طرح‌های متعدد» می‌تواند روند بازیافت خودروهای فرسوده را تسهیل کند.
پارس آریا پیش از این با عنوان کادیلا شناخته می‌شد و حالا با نمایش این خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد به پایان مراحل ساخت و تولید رسیده است.
همچنین با توجه به نیاز تنوع محصول، گروه سایپا عرضه سایر محصولات برند سیتروئن به‌صورت CBU یا SKD را از طریق شرکت سایپاسیتروئن در برنامه خود قرار داده است و اقدامات اجرایی تحقق آن نیز آغاز شده است و به زودی با رسیدن خودروهای جدید به ایران، اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.
شرایط فروش دو محصول برقی ایران خودرو اعلام شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها