ﺳﻪشنبه, 10 مهر 1403 2024,October

معافیت مالیاتی شامل حال کدام مالکان می‌شود؟

10 مهر 1403
معافیت مالیاتی شامل حال کدام مالکان می‌شود؟

به گزارش بانک اول خبرها حاکی از آن است که دولت برای برخی مالکان تخفیف و معافیت مالیاتی در نظر گرفته است. برای مثال سرپرست خانواری که محل درآمد او اجاره‌داری است، تا سقف مالیات بر حقوق معافیت مالیاتی دارد. همچنین قراردادهای اجاره دو ساله ۷۰ درصد تخفیف و قراردادهای سه سال و بیشتر ۱۰۰ درصد تخفیف دارند.

معافیت‌های مالیاتی برای مالکان حاکی از آن است که سرپرست خانواری که محل درآمد او اجاره‌داری است، تا سقف مالیات بر حقوق معافیت مالیاتی مشمول قرار می‌گیرد. همچنین قراردادهای اجاره دو ساله 70 درصد تخفیف و قراردادهای سه سال و بیشتر 100 درصد تخفیف دارند.

در این بین خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر و سه دهک پایین درآمدی نیز مشمول معافیت مالیاتی هستند./تجارت نیوز

اخبار مرتبط
معاون سازمان اموال تملیکی با تاکید بر اینکه با عرضه حدود 6 هزار میلیارد تومان قیمت پایه املاک مسکونی،‌ صنعتی،‌ تجاری و غیره، یکی از بزرگترین مزایده‌های اموال غیرمنقول در جریان است،‌ تصریح کرد: بالغ بر 350 ملک در این مزایده عرضه شده و یکی از ارزشمندترین این املاک مربوط به واحد مسکونی حدود 1200 مترمربعی به ارزش پایه 960 میلیارد تومان محسوب می‌شود. همچنین مجموعه سوله و انبارهای نوشهر مازندران به ارزش پایه 820 میلیارد تومان در این مزایده قرار دارد.
ساختمان‌های پیش‌ساخته طوری طراحی شده‌اند که خیلی سریع کنار هم چیده می‌شوند و می‌توانند با سرعت خیلی زیاد بالا بروند. این دقیقا بخش بزرگی از جذابیت آنهاست.
محبت‌خواه با بیان این‌که “حدود ۳۰۰۰ واحد مسکن مهر آماده افتتاح است و در حال برنامه‌ریزی برای انجام این کار هستیم.”، افزود: حدود ۷۰۰ واحد از مساکن مهر باقی می‌ماند که آنها را هم تا آخر سال تکمیل خواهیم کرد
پیامک ۲ روز پیش؛ پنجمین پیامک برای دریافت ۵۰ میلیون تومان وجه فصل پاییز بوده که برخی رسانه‌های مغرض آن را «پرداخت ماهانه» نامیدند که کذب است. علاوه بر این پروژه مذکور بدون عقد قرارداد تسهیلات بانکی است اما رسانه‌های یاد شده مدعی تسهیلات شده‌اند که اساسا قراردادی برای آن وجود ندارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها