چهارشنبه, 18 مهر 1403 2024,October

نرخ جدید کارشناسی رنگ خودرو اعلام شد

18 مهر 1403
نرخ جدید کارشناسی رنگ خودرو اعلام شد

نرخنامه پیشنهادی اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در مورد حق الزحمه تشخیص رنگ خودرو از تاریخ ۱۴ مهرماه تا اطلاع ثانوی منتشر شد.

به گزارش  بانک اول  نرخنامه پیشنهادی اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در مورد حق الزحمه تشخیص رنگ خودرو از تاریخ 14 مهرماه تا اطلاع ثانوی منتشر شد.

تسنیم

اخبار مرتبط
گروه خودروسازی سایپا در راستای تنظیم بازار، توزیع مناسب محصولات پرتقاضای خود و همچنین با توجه به ظرفیت ایجاد شده از محل مازاد استفاده نشده از سهمیه جوانی جمعیت،‌ امکان ثبت‌نام خودرو کوییک GXR-L را برای متقاضیان عادی (با ظرفیت محدود) و مطابق با شرایط و محدودیت‌های گذشته از روز دوشنبه (1403/07/23) ساعت 10 صبح آغاز خواهد کرد.
متقاضیان می‌توانند از طریق طریق وب‌سایت https://bahmanleasing.bahman.ir نسبت به ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند. همچنین برای دریافت مشخصات فنی و تصاویر رسمی کشنده بایک می‌توانید به وبسایت گروه بهمن به آدرس https://bahman.ir مراجعه کنید.
شرکت کرمان موتور بخشنامه فروش بک X3 را با تغییرات جدید منتشر کرد.
قیمت نقدی تعیین شده برای این خودرو معادل ۱۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال است. اما در روش اقساطی، امکان خرید این خودرو با پرداخت در سه مرحله فراهم شده است. در مرحله اول، خریداران باید مبلغی معادل ۱۳ میلیارد ریال را پرداخت کنند. این مبلغ به عنوان پیش‌پرداخت تلقی شده و مرحله دوم و سوم پرداخت‌ها نیز به صورت اقساط در دوره‌های ۱۲ یا ۲۴ ماهه خواهد بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها