جمعه, 27 مهر 1403 2024,October

جزئیات زمان‌بندی واریز یارانه مهر ۱۴۰۳

21 مهر 1403
جزئیات زمان‌بندی واریز یارانه مهر ۱۴۰۳

بر اساس روال ماه‌های گذشته و طبق دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرحله ۱۶۴ یارانه نقدی در مهرماه ۱۴۰۳ به حساب سرپرستان خانوار در سراسر کشور واریز خواهد شد.

به گزارش بانک اول بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها، یارانه دهک‌های ۱ تا ۳ در ساعت ۲۴ روز ۲۵ مهر ۱۴۰۳ و یارانه دهک‌های سوم به بعد در تاریخ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

مرحله اول واریز یارانه نقدی مربوط به خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور است. یارانه معیشتی دهک‌های اول تا سوم ساعت ۲۴ روز ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۳ و یارانه دهک‌های سوم به بعد در تاریخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

یارانه دهک‌های اول تا سوم ۴۰۰ هزار تومان و دهک‌های چهارم تا نهم ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

برای اطلاع از وضعیت یارانه نقدی خود، می‌توانید به وب‌سایت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند مراجعه کرده و با وارد کردن شماره تلفن همراه سرپرست خانوار، اطلاعات لازم را دریافت کنید.

اخبار مرتبط
یارانه کمک معیشتی مرحله ١٦4 مربوط به مهر ماه ١٤� ٣ به حساب ١0،137،906 سرپرست خانوار دهک های اول تا سوم در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 روز چهارشنبه 25 مهر ماه قابل برداشت است.
از اسفندماه سال گذشته، تاریخ واریز یارانه‌ها از بیستم هر ماه به تاریخ‌های بیست و پنجم و سی‌ام هر ماه منتقل گردیده است. بنابراین زمان واریز یارانه مهرماه ۱۴۰۳ برای دهک های اول تا سوم بیست و پنجم می‌باشد. برای اطلاع از یارانه نقدی خود، می‌توانید به وب‌سایت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی www.sso.my.gov.ir مراجعه کرده و با وارد کردن شماره تلفن همراه سرپرست خانوار، اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید.
در حال حاضر، از مجموع جمعیت کشور، حدود ۷۹ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر مشمول دریافت یارانه نقدی هستند. این در حالی است که در سال گذشته، تعداد یارانه‌بگیران حدود ۸۱ میلیون نفر اعلام شده بود. با توجه به کسری منابع در نیمه اول سال جاری و عدم امکان افزایش مبلغ یارانه، دولت در تلاش است تا با ساماندهی و به‌روزرسانی اطلاعات، یارانه‌های افراد واجد شرایط را تقویت و یارانه‌های بی‌نیازان را حذف کند.
در این میان، بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، یارانه نقدی و معیشتی خانوار دهک‌های اول تا سوم درآمدی بیست و پنجم هر ماه پرداخت می‌شود. ضمن این‌که یارانه سایر خانوارهای مشمول نیز سی‌ام هر ماه به دستشان می‌رسد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها