جمعه, 27 مهر 1403 2024,October

خبر خوش برای یارانه بگیران / واریز یک میلیون و ۶۰۰ هزارتومانی در راه است

22 مهر 1403
خبر خوش برای یارانه بگیران / واریز یک میلیون و ۶۰۰ هزارتومانی در راه است

به گزارش بانک اول در شرایطی که یارانه‌بگیران به تاریخ دریافت یارانه‌های نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی نزدیک می‌شوند که موجی از پیامک‌ها که بنا به گفته پلیس فتا کلاهبرداری است، راهی گوشی‌های تلفن همراه شده است.

در همین رابطه پلیس فتا با ارسال پیامکی به مردم هشدار داد که هرگونه پیام دریافتی با عنوان یارانه حمایتی یا کمک معیشتی در بستر پیامک و یا شبکه‌های اجتماعی دامی از سوی مجرمین و با هدف خالی کردن حساب شماست. هرگز به این پیام ها توجه نکنید.

در این میان، بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، یارانه نقدی و معیشتی خانوار دهک‌های اول تا سوم درآمدی بیست و پنجم هر ماه پرداخت می‌شود. ضمن این‌که یارانه سایر خانوارهای مشمول نیز سی‌ام هر ماه به دستشان می‌رسد.

یک خانوار ۴ نفره که در دهک‌های اول تا سوم قرار داشته باشند، یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و خانوار ۴ نفره‌ای که در دهک‌های دیگر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

اخبار مرتبط
یارانه کمک معیشتی مرحله ١٦4 مربوط به مهر ماه ١٤� ٣ به حساب ١0،137،906 سرپرست خانوار دهک های اول تا سوم در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 روز چهارشنبه 25 مهر ماه قابل برداشت است.
از اسفندماه سال گذشته، تاریخ واریز یارانه‌ها از بیستم هر ماه به تاریخ‌های بیست و پنجم و سی‌ام هر ماه منتقل گردیده است. بنابراین زمان واریز یارانه مهرماه ۱۴۰۳ برای دهک های اول تا سوم بیست و پنجم می‌باشد. برای اطلاع از یارانه نقدی خود، می‌توانید به وب‌سایت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی www.sso.my.gov.ir مراجعه کرده و با وارد کردن شماره تلفن همراه سرپرست خانوار، اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید.
در حال حاضر، از مجموع جمعیت کشور، حدود ۷۹ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر مشمول دریافت یارانه نقدی هستند. این در حالی است که در سال گذشته، تعداد یارانه‌بگیران حدود ۸۱ میلیون نفر اعلام شده بود. با توجه به کسری منابع در نیمه اول سال جاری و عدم امکان افزایش مبلغ یارانه، دولت در تلاش است تا با ساماندهی و به‌روزرسانی اطلاعات، یارانه‌های افراد واجد شرایط را تقویت و یارانه‌های بی‌نیازان را حذف کند.
بر اساس روال ماه‌های گذشته و طبق دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرحله ۱۶۴ یارانه نقدی در مهرماه ۱۴۰۳ به حساب سرپرستان خانوار در سراسر کشور واریز خواهد شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها