جمعه, 27 مهر 1403 2024,October

آغاز فروش خودروهای وارداتی از فردا/ ۵۰۰ میلیون بلوکه کنید

23 مهر 1403
آغاز فروش خودروهای وارداتی از فردا/ ۵۰۰ میلیون بلوکه کنید

متقاضیان شرکت در این طرح از فردا سه‌شنبه (۲۴ مهرماه) به مدت هفت روز فرصت دارند با بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی خود، گام اول خرید خودرو وارداتی را بردارند.

به گزارش  بانک اول  در اطلاعیه جدید سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام شد" کلیه افراد واجد شرایط در ماده 4 دستورالعمل تنظیم بازار خودروسواری (مصوبه جلسه 543 شورای رقابت) می‌رساند، به منظور حضور در طرح عرضه عمومی جدید سامانه یکپارچه عرضه خودرو وارداتی از تاریخ سه شنبه 24 /07 /1403 تا ساعت 12:00 روز دوشنبه 30 /07 /1403 می بایست یکی از حساب‌های خود را فقط نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه  به نام خودرو وارداتی وکالتی و مبلغ پنج میلیارد ریال مسدود نمایند.

در حال حاضر خودرو وارداتی CS35 شرکت سایپا  قابل عرضه در روز سه شنبه 24 /07 /1403 هستند و درصورتی که محصولات دیگر شامل شرایط گردید به لیست خودروهای قابل عرضه اضافه می گردد./تسنیم

 


 

اخبار مرتبط
متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مشمول ضوابط خرید نکردن ۴۸ ماه گذشته در طرح‌های عادی و داشتن پلاک فعال نیستند لذا، مادران مشمول این قانون، حق انتخاب یک خودرو را دارند، اما کسانی که قبلا با استفاده از این قانون یک دستگاه خودرو از خودروسازان دریافت کرده باشند امکان دریافت مجدد خودرو ندارند.
امروز پنجشنبه قیمت قطعی خودروهای اکستریم LX و اکستریم TLX با احتساب کلیه هزینه های جانبی از سوی شرکت مدیران خودرو ویژه مهر 1403اعلام شد.
آن دسته از متقاضیانی که در نوبت دوم عرضه لاماری ایما در سامانه شرکت کرده و ثبت‌نام اولیه را انجام داده‌اند، برحسب اولویت از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۳ مهرماه تا پایان روز یکشنبه، ۲۹/ ۰۷/ ۱۴۰۳ فرصت دارند با مراجعه به آدرس sales.lamari.ir نسبت به تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.
متقاضيان طرح حمايت از خانواده و جواني جمعيت ،مشمول ضوابط عدم خريد 48 ماه گذشته در طرحهاي عادي و عدم برخورداري از پلاك فعال نيستند لذا مطابق قانون فوق ، مادران مشمول اين قانون، حق انتخاب يك خودرو را دارند و كساني كه قبلا با استفاده از اين قانون يك دستگاه خودرو از خودروسازان دريافت نموده باشند امكان دريافت مجدد خودرو ندارند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها